جستجو

خرید مبل اقساطی مشهد

خرید مبل اقساطی مشهد

فهرست مطالب

مبل یکی از لوازم ضروری در منازل بوده اما به دلیل هزینه های بالای آن امکان خرید نقدی برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست. با ما همراه باشید ضمن معرفی بازار های مبل شهر مشهد، به خرید مبل اقساطی مشهد بپردازیم.

خرید مبل در شهر مشهد

مشهد یکی از شهر های پرجمعیت ایران بوده و به دلیل توریستی بودن این شهر مسافران بسیاری از آن بازدید می نمایند. این عامل باعث پیشرفته این شهر در مقابل شهرهای دیگر شده است. با افزایش جمعیت شهر مشهد نمایشگاه ها و مجموعه های تولیدی مبل بسیاری به وجود آمده است که برای خرید می توانید بازدید نمایید. در ادامه به صورت مختصر به بازار های مبل شهر مشهد اشاره می کنیم.

خرید-مبل-اقساطی-مشهد1
خرید-مبل-اقساطی-مشهد1

بازار های اصلی مبل در شهر مشهد

یکی از بازارهای مبل باکیفیت در شهر مشهد، بازار مبل شاندیز بوده که در منطقه تجاری تفریحی شاندیز طراحی شده است. برای دسترسی به بازار مبل شاندیز می ‌توانید از مسیر مشهد شاندیز استفاده نمایید.

دومین بازار بزرگ مبل، بازار مبل طرقبه بوده که یکی از مناطق قدیمی و توریستی مشهد نیز محسوب می شود. بخشی از این منطقه بازار مبل ساخته شده است که برای خرید انواع مبل کلاسیک، مبل سلطنتی، مبل راحتی و غیره می توانید از این بازار بازدید کنید. در کنار بازار های بررسی شده می توانید به بازار مبل سناباد، بازار مبل وصال مشهد که در مرکز شهر وجود دارد، مراجعه نمایید. با بازدید از بازار های مبل می توانید تنوع محصولات را مشاهده کرده و انتخاب آسان تری داشته باشید.

خرید مبل اقساطی مشهد با کمترین پیش پرداخت

یکی از ویژگی های خرید اقساطی مبل انتخاب مبلغ پیش پرداخت با توجه به سرمایه خود است. در بسیاری از مجموعه ها امکان خرید مبل بدون پیش پرداخت نیز وجود دارد و مبالغ اقساط را می توانید به صورت ماهیانه پرداخت کنید. امکان پرداخت بخشی از هزینه مبل به عنوان پیش پرداخت وجود دارد و الباقی را به صورت ماهیانه به صورت قسطی پرداخت می کنید.

میزان سود خرید اقساطی

میزان سود اقساط در خرید اقساطی مبل به مجموعه ارائه کننده خدمات مبل و مجموعه سازنده آن بستگی دارد. می ‌توانید با توجه به مدت زمان اقساط و مبلغ پیش پرداخت میزان سود را مشاهده نمایید.

برای مشاهده دقیق تر این موضوع می توانید به مجموعه تولیدی مبل ایبلو مراجعه نمایید. در این مجموعه امکان خرید مبل اقساطی وجود داشته و به صورت مستقیم مبل را از تولیدی مشهد خریداری می‌ کنید. تمامی محصولات با قیمت های مقرون به صرفه ارسال می شود. جهت خرید میز ناهار خوری، میز تلویزیون، آینه کنسول و غیره می توانید به مجموعه مبل ایبلو مراجعه نمایید.

خرید-مبل-اقساطی-مشهد-2
خرید-مبل-اقساطی-مشهد-2

بدون نیاز به ظامن و پرداخت به وسیله چک صیادی

در صورتی که چک صیادی داشته باشید نیازی به ضامن نخواهید داشت. با استعلام چک و اعتبار سنجی آن می توانید خرید خود را تکمیل نمایید پس از خرید و ارائه چک های معتبر می توانید پروسه بانکی و تایید چک های مد نظر خود را انجام دهید.

دلایل خرید مبل اقساطی از مجموعه ایبلو

تولیدی مبلمان ایبلو یکی از مجموعه های تولیدی بوده که محصولات خود را با آخرین تکنولوژی روز دنیا و کیفیتی برتر برای مشتریان خود تولید و ارسال می ‌کند. در این مجموعه از نیرو های متخصص و ماهر استفاده شده که محصولات با کیفیتی برتر مطابق با سلیقه مشتری و هماهنگ با سبک معماری داخلی انجام شود.

در صورت خرید مبل و تجهیزات چوبی از مجموعه ایبلو، امکان ارسال رایگان به سراسر کشور وجود دارد. تمامی محصولات مجموعه ایبلو با ۲۴ ماه گارانتی و ۶۰ ماه خدمات پس از فروش برای مشتریان ارسال می شود. در صورت وجود ایراد می توانید جهت تعویض یا تعمیر با ایبلو در ارتباط باشید.

مراحل خرید آنلاین مبل اقساطی

برای خرید اقساطی مبل می توانید از روش های مراجعه حضوری یا خدمات آنلاین استفاده نمایید. در زمان مراجعه پس از انتخاب نهایی مبل بخشی از پیش پرداخت را به صورت نقدی و الباقی را به صورت اقساط چک های معتبر پرداخت می‌کنید.

برای خرید اقساطی مبل به صورت آنلاین محصول را به سبد خرید خود انتقال داده و تمامی اطلاعات هویتی و آدرس و خود را ثبت می نماید. کارشناسان اطلاعات هویتی شما را اعتبارسنجی کرده و با ارسال مدارک معتبر، مبل مد نظر ارسال و درب منزل تحویل داده می شود.

موارد مهم قبل از خرید اقساطی مبل

با توجه به اینکه قصد خرید اقساطی مبل را دارید، به میزان درآمد خود توجه نمایید. در صورت خرید قسطی مبل باید بتوانید به صورت ماهیانه در مدت زمان مشخصی اقساط مبل را پرداخت نمایید. هنگام خرید به قرارداد و فاکتور فروش محصول توجه نمایید که زمان پرداخت اقساط و مبالغ هر چک به صورت دقیق نوشته می شود.

برخی از فروشگاه ها ممکن است تخفیفات دیگر یا پیشنهاد های دیگری نیز مانند خرید تجهیزات دکوری یا چوبی با تخفیف برای شما ارائه نمایند. در زمان خرید مبل می توانید از تخفیفات ویژه جهت خرید جلو مبلی، میز مبل، میز ناهار خوری، آینه کنسول و میز تلویزیون برخوردار شوید. به صورت کلی مدیریت پرداخت در زمان خرید مبل اقساطی مورد توجه است.

چرا مبل باکیفیت خریداری کنیم؟

مبل باکیفیت ساختار محکمی داشته و به دلیل استحکام بالا، تحمل وزن و فشار بالایی دارد. در نتیجه از آسیب های زودرس به کمر جلوگیری می‌ کند. متریال مبل اهمیت داشته که در زمان استفاده دچار سایش و افت کیفیت مبل نشود. طراحی زیبا متناسب با ارگونومی بدن با توجه به استاندارد های جهانی اهمیت بسیار بالایی در زمان خرید مبل برخوردار است.

سخن آخر

بحث امروز ما در مورد خرید مبل اقساطی مشهد بود داشتیم. در ابتدا به بازار های مبل شهر مشهد اشاره کرده و عوامل مهم در خرید اقساطی مبل را نیز مورد بررسی قرار دادیم. در زمان خرید مبل اقساطی به موارد بررسی توجه نمایید. جهت خرید مبل با کیفیت مستقیم از سازنده مبل در شهر مشهد، می توانید به تولیدی مبلمان ایبلو یا نمایندگی های آن در سراسر کشور مراجعه کنید. در ایبلو مبل را با کیفیت برتر، قیمت مقرون به صرفه و شرایط فروش بسیار عالی خریداری نمایید.

برای مطالعه بیشتر به مقاله خرید مبل راحتی مشهد مراجعه کنید.

2 پاسخ

    1. بله دوست عزیزم می تونید از شرایط اقساط ما استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه