جستجو

قوانین و مقررات

1. به منظور قطعی شدن سفارش شما، حتماً باید میزان 100% مبلغ فاکتور در زمان صدور فاکتور پرداخت گردد. چنانچه این امر به هر دلیلی میسر نشود، تا زمان تکمیل پیش پرداخت سفارش فوق به واحد تولید ارسال نخواهد شد و طبیعتا ممکن است پس از آن پارچه‌های انتخابی شما تمام شده باشد، ضمن اینکه تاریخ تحویل محصولات به میزان تعداد روزهای تاخیر و یا حتی بیشتر به تعویق خواهد افتاد.

2. انصراف تا 24 ساعت از زمان ثبت سفارش بدون کسر هرگونه هزینه امکان پذیر می‌باشد، در صورت انصراف پس از انتخاب رنگ و یا پارچه سفارشی بسته به مرحله تولید سفارش؛ تا قبل از سفارش پارچه 10%، بعد از سفارش پارچه 25%، بعد از رنگ فریم و ساخت استراکچر زیرکار 40% و در صورت اتمام تولید سفارش 60% از کل مبلغ مورد سفارش کسر گردیده و مابقی مستردد می‌گردد. استرداد محصولاتی که ابعاد آن بنا به تقاضای مشتری تغییر یافته است، تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نمی‌باشد.

3. امکان تغییرات و اعمال ویرایش در ردیف های فاکتور پس از 24 ساعت از تایید نهایی و امضای آن توسط خریدار غیرممکن خواهد بود.

4. جهت تامین خودرو قبل از ارسال کالا، تسویه حساب کامل الزامی است. 

5. با توجه به اینکه ارسال برای هر شهرستان بر اساس زمانبندی‌های از پیش تعیین شده انجام می‌گردد، لذا چنانچه خریدار در زمان مقرر تسویه ننماید، ارسال محصولات ایشان با ارسال دوره‌ی بعد (اغلب پانزده تا بیست روز بعد)، انجام خواهد پذیرفت، درصورت هرگونه تقاضای دیگر از سمت مشتری، هزینه ی حمل به عهده‌ی ایشان می‌باشد.

6. در ایبلو، عمده‌ی محصولات بصورت دستی و با تکیه بر مهارت استادکاران تولید می‌گردند. لذا انتظار سیستم ماشینی از محصولات را نداشته باشید، ضمن اینکه به همین دلیل ممکن است تولید محصولات چندین روز زودتر و یا دیرتر به اتمام برسد.

7. استراکچر مبلمان از چوب‌های سفید و روسی استفاده می‌شود. سیستم ارتجاعی مبل‌ها اغلب بصورت شبکه فنری تامین شده و دانسیته‌ی اسفنج مورد استفاده 30 و 35 KG/M2 می‌باشد.

8. پایه و اتصالات کلیه محصولات و چوب‌هایی که در فریم بیرونی هستند از چوب راش خارجی و صفحات تمامی محصولاتی که در ایبلو تولید می‌گردد، از MDF خام با روکش چوب می‌باشد. “تاکید می‌گردد که صفحات تمام چوب نیستند و ضمن اینکه نیاز به مراقبت دارند و نباید اجسام گرم و مرطوب با آنها تماس مستقیم داشته باشد.”

9. کلیه‌ی کالاها بجز کالاهایی که بصورت اوت لت (حراج) بفروش می‌رسند، دارای سه سال گارانتی می باشد. گارانتی شامل : استراکچر محصولات، سیستم های ارتجاعی و موارد زیرکار است و مشمول رنگ محصولات که در معرض آسیب پذیری هستند و پارچه که تولید و تکنولوژی آن در اختیار ما نیست، نمی باشد.

10. پس از خروج کلیه‌ی کالاها از درب کارخانه گارانتی بصورت خودکار آغاز گردیده و جهت انجام امور گارانتی نیازی به ارائه ی برگ گارانتی نمی‌باشد.

11. چنانچه خریدار برنامه های زمانی خود را با تیم ارسال کالا در ایبلو هماهنگ نماید، هزینه ی حمل و تحویل کالا در شهر مشهد تا درون منزل و سراسر ایران تا جلوی درب ساختمان برای خریدهای بالای 50 میلیون تومان بصورت رایگان انجام می‌پذیرد.

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه