جستجو

تولیدی مبل راحتی ارزان در مشهد

تولیدی-مبل-راحتی-ارزان-در-مشهد.1

فهرست مطالب

مبلمان راحتی در بازه های قیمتی مختلفی تولید می شود که می توان با توجه به محدودیت بودجه خود مبل مناسبی را خریداری نمایید. با ما همراه باشید تا نگاهی به تولیدی مبل راحتی ارزان در مشهد داشته باشیم.

قیمت مبل ارتباط مستقیمی با کیفیت مبل دارد اما گاهی اوقات ممکن است بر اساس تخفیفات ویژه مبلمان با کیفیت با قیمت های ارزان‌تر و کمتر از قیمت واقعی خود در بازار ارائه شود. در این صورت می توانید با قیمت های کمتر خریداری نمایید.

ویژگی های مبل راحتی ارزان

طراحی ساده

معمولا مبل راحتی ارزان معمولاً دارای طراحی ‌های ساده و کلاسیک هستند که هدف اصلی آن‌ ها ارائه راحتی به کاربران است. بنابراین بدون محدودیت بودجه خود می توانید انواع مبل ها را خریداری نمایید.

استفاده از متریال های مقرون به صرفه

این نوع مبل ‌ها از مواد اولیه و متریال با قیمت مناسب و اقتصادی ساخته می‌ شوند. این ممکن است شامل چوب‌ های ساده و فوم ‌های معمولی باشد. پس در نتیجه از چوب های بسیار گران قیمتی در ساخت این مبل استفاده نمی شود.

تنوع رنگ‌ و پارچه‌ استفاده شده

اغلب مبل‌های راحتی ارزان در رنگ‌ ها و پارچه‌ های ساده‌ تر و رایج ‌تری طراحی می‌ شوند که باعث کاهش هزینه تولید می ‌شود. استفاده از پارچه های ساده تر به معنای استفاده از پارچه بی کیفیت نیست. اگر از مجموعه های معتبری خریداری کنید، کیفیت بالایی خواهد داشت. در نظر داشته باشید برای کاهش هزینه ‌ها، ممکن است از جزئیات پیچیده‌ تر و زیبا در طراحی مبل‌ ها کمتر استفاده شود.

تولیدی-مبل-راحتی-ارزان-در-مشهد2
تولیدی-مبل-راحتی-ارزان-در-مشهد2

ساختاری ساده

مبل های سلطنتی ساختار پیچیده ای با جزییات داشته ولی مبل‌های راحتی ارزان معمولاً دارای ساختار ساده ‌تری نسبت به مدل‌ های گران تر هستند. برای کاهش هزینه ‌ها، ممکن است اجزای غیرضروری مبل‌ها مانند دکمه‌ ها، دسته‌ ها و غیره حذف یا کاهش یافته باشند.

قیمت مناسب و اقتصادی

ویژگی اصلی مبل راحتی ارزان، قیمت مناسب آن‌هاست که به مشتریان امکان می‌دهد محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند. در نتیجه محدودیتی در بودجه نخواهید داشت.

مبلمان ایبلو یکی از مجموعه های معتبر در زمینه تولید محصولات چوبی بود که جهت خرید اقساطی مبل کلاسیک خرید مبل سلطنتی مبل راحتی جلو مبلی میز ناهارخوری آباژور تجهیزات دکور و غیره می توانید به سایت مبلمان ایبلو مراجعه نمایید. در این مجموعه امکان ثبت سفارش و طراحی بر اساس نمونه ارسالی شما وجود دارد.

به روز رسانی و خرید مبلمان جدید

با توجه به قیمت های مناسب مبلمان می‌ توانید در صورت نیاز مبلمان خود را تعویض کرده و مبلمان جدید با توجه به سلیقه و نوع دکور خود خریداری نمایید. به دلیل این که مبلمان ارزان و اقتصادی قیمت های نسبتاً مقرون به صرفه ای دارد. می توانید به آسانی ست مبلمان خود را تعویض نمایید. ممکن است به دلیل قیمت مقرون به صرفه وزن کمتری نیز داشته باشد که جابجایی آسان تری خواهد داشت.

معایب مبلمان ارزان

کیفیت متریال پایین ‌تر

یکی از اصلی ‌ترین معایب خرید مبل راحتی ارزان، کیفیت پایین ‌تر محصولات است. معمولاً با کاهش هزینه ‌ها، کیفیت اجزای مبل مانند چوب، فوم و پارچه نیز کاهش می‌ یابد. این عامل باعث محدودیت عمر مبل می شود. به دلیل استفاده از مواد کم‌ کیفیت‌ تر، مبل ‌های ارزان معمولاً عمر مفید کم‌ تری دارند و زود تر نیاز به تعویض می‌ شوند.

توجه کمتر به استاندارد های ساخت مبل

معمولاً مبل ‌های ارزان دارای راحتی و کیفیت نشیمنی پایین ‌تری هستند که ممکن است باعث ایجاد ناراحتی در مدت طولانی ‌تر استفاده شوند.

پشتیبانی پس از فروش کمتر

در برخی موارد، فروشندگان مبل‌ های ارزان پس از فروش خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش به میزان کمتری ارائه می ‌دهند. سعی کنید مبلمان خود را از مجموعه ای خریداری کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش برای مشتریان ارائه می کنند.

تولیدی-مبل-راحتی-ارزان-در-مشهد3
مبل راحتی ارزان مشهد

عوامل مهم در افزایش قیمت مبلمان

کیفیت متریال استفاده شده

یکی از عوامل مهم در افزایش قیمت مبلمان، نوع متریال تولید آن است. استفاده از مواد با کیفیت بالا می‌تواند به افزایش قیمت مبل‌ها منجر شود. از جمله مواد مهم می‌ توان به چوب با کیفیت، پارچه با درجه عالی، فوم با توانایی پشتیبانی مناسب اشاره کرد.

طراحی اختصاصی مبل

مبل‌ های با طراحی خاص، دیزاین مدرن یا جزئیات منحصر به فرد ممکن است به افزایش قیمت منجر شوند. اگر قصد ساخت سفارشی مبل را دارید، ممکن است با افزایش هزینه های تولید مواجه شوید.

تاثیر برند در قیمت نهایی مبلمان راحتی

برند های معروف و مارک‌ های با شهرت معمولاً قیمت ‌های بالا تری دارند. استفاده و خرید محصولات معتبر می ‌تواند به افزایش قیمت مبل‌ ها همراه باشد. حتی اگر ارزان ترین ست مبلمان را از مجموعه های معتبر خریداری کنید، کیفیت مطلوب و عمر بالا تری خواهد داشت.

استفاده از تجهیزات بروز و تکنولوژی ساخت بالا

در ساخت مبلمان از تجهیزات اتوماتیک استفاده می شود تا پروسه طراحی بدون ایراد انجام شود. مبل ‌هایی که از تکنولوژی ‌های پیشرفته ‌تری استفاده می‌کنند، ممکن است قیمت بالا تری داشته باشند. برخی مبلمان دارای امکاناتی همچون ماساژور و غیره را دارند که قیمت بالا تری نیز خواهد داشت.

تعداد مبلمان در ست

مبل ‌هایی که از تعداد بیشتری قطعه تشکیل شده‌اند یا اندازه بزرگ تری دارند، ممکن است به عنوان نتیجه قیمت بیشتری داشته باشند. در نظر داشته باشید امکان سفارشی‌سازی مبل‌ها بر اساس سلیقه مشتری ممکن است به افزایش قیمت منجر شود.

برای برخورداری از تمام ویژگی های ذکر شده با کمترین قیمت بازار، می توانید ست مبل و تجهیزات چوبی مورد نظر را از مجموعه تولیدی مبلمان ایبلو تهیه نمایید. مبل ایبلو سعی دارد محصولات خود را با حداقل سود ممکن برای مشتریان خود به فروش برساند تا افراد مختلفی که توانایی خرید ندارند با حداقل قیمت با شرایط ویژه خریداری نمایند.

فروش ویژه تولیدی مبلمان ایبلو

ما در تولیدی مبل ایبلو سعی کردیم با کاهش درصد سود خود با کیفیت ترین مبلمان که با نمونه خارجی از نظر کیفیت و طراحی قابل رقابت است عرضه کنیم و برای رفاه حال مشتریان عزیز جشنواره های فروش متنوع با تخفیف مهیا نموده ایم در این جشنواره ها طرح خرید مبل اقساطی را نیز دیده شده است. بنابراین شما با خرید از تولیدی مبل ایبلو با حذف واسطه ها مبل با کیفیت را با تخفیف و اقساطی خواهید خرید.

ما همه محصولات خود را با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 60 ماهه ارائه می کنیم. در صورت خرید از تولیدی ایبلو هزینه ارسال به سراسر کشور رایگان و مبلمان را وکیوم و بسته بندی شده و ایمن برای شما ارسال خواهیم کرد.

جمع بندی

در این بحث به بررسی روش های خرید مبل مقرون به صرفه و یکی از تولیدی مبل راحتی ارزان در مشهد پرداختیم. سعی داشتیم از نقطه نظر های مختلفی آشنایی با انواع مبلمان داشته باشید. در نتیجه در زمان خرید بدون هیچ نگرانی با توجه به محدودیت بودجه خود مبلمان متنوع را مشاهده نمایید.

برای مطالعه بیشتر به مقاله خرید بین بگ در مشهد مراجعه کنید.

9 پاسخ

  1. مبل راحتی ارزان هم دارین؟ شرایط پداخت هم اگر دارین چطوریه

    1. مبل های ما بر اساس کیفیت و نوع متریال استفاده شده مبل های مناسبی هستند و شرایط اقساطی به شما کمک می کند که خرید مد نظر خود را انجام دهید شما می توانید مبل مورد نظر را انتخاب سپس با شرایط اقساطی پرداخت کنید

  2. سلام میخواستم ببینم پارچه هایی که روی مبل‌ها می‌کشید ایرانی یا ترک هستند ؟

    1. با سلام و احترام
      اغلب پارچه بر اساس انتخاب مشتری ترک و ایرانی استفاده می شود و اینکه ما بیشتر از پارچه ترک با کیفیت و با ضمانت استفاده می کنیم

  3. حضوری رفتم نمایندگی اصفهان .همون چیزی بود که داخل سایت دیدم درود برشما

  4. من سایتتون رو چک کردم واقعا طرح های ساده شیکی داشتین.

    1. چقدر خوبه که پایه های میز ها باز میشه برای خونه من که پله باریکی داره کاربرد داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه