جستجو

چگونه ست کردن مبلمان و دکوراسیون

چگونی-ست-کردن-مبلمان-و-دکوراسیون-2

فهرست مطالب

ست کردن مبلمان و دکوراسیون یک فرایند تخصصی بوده که توسط افراد متخصص مانند طراحان داخلی انجام می شود. اگر کمی خلاقیت داشته باشید، می توانید طرح های مورد نظر خود را به همراه مبل در منازل پیاده سازی کنید. همراه ما باشید تا ایده هایی در مورد چگونی ست کردن مبلمان و دکوراسیون ارائه نماییم.

ست کردن رنگ و طرح پرده با مبلمان

بسیاری از طراحان داخلی از پرده های همرگ با مبل استفاده می نمایند. در صورتی که ابعاد منزل شما کوچک تر است، می‌ توانید از رنگ ‌های روشن یا رنگ‌ های متضاد نیز استفاده نمایید. رنگ هایی مانند کرمی و طوسی می تواند فضای یکنواخت و آرامی را به وجود آورد. پس می توانید از رنگ‌ های مشابه برای جلوه بیشتر هماهنگی و آرامش فضای داخلی منازل استفاده نمایید.

انتخاب رنگ کوسن مبل ها

به طور معمول برای انتخاب رنگ کوسن مبل از رنگ های متضاد استفاده می کنند. به عنوان مثال اگر از رنگ های تیره تر برای مبل انتخاب کرده اید، می توانید از رنگ های روشن کوسن مبل استفاده نمایید. همچنین اگر مبل ها را با پرده ست نکرده اید، می توانید برای جلوه بهتره حداقل کوسن مبل ها را با نوع پرده و رنگ آن ست نمایید.

توجه نمایید که از پارچه پرده برای کوسن مبل استفاده نکنید که ممکن است فضای یکنواخت به وجود می آید. همچنین رعایت ترکیب رنگ بین مبل و کوسن، مبل و پرده می تواند از ایده های مناسب جهت ست کردن مبلمان و دکوراسیون فضای داخلی باشد.

استفاده از تم رنگی سفید

در قدیم از دیوار های رنگارنگ حتی دیوار های رنگ تیره استفاده می شد اما امروزه با توجه به کوچک تر شدن فضا های داخلی منازل و آپارتمان ها بیشتر از کاغذ دیواری ها و رنگ های بر پایه سفید استفاده می ‌شود. این عامل به این معنا نیست که همه پرده ها، مبل، فرش، کاغذ دیواری ها را سفید انتخاب کنید.

سعی کنید ترکیب رنگی را رعایت کرده و بر پایه سفید مانند رنگ هایی کرمی، طوسی و غیره انتخاب نمایید. اما در کنار این موارد استفاده از رنگ تیره برای دوگانگی رنگ در بخشی از دکوراسیون نیز می تواند ایده مناسبی بوده و هارمونی جذاب رنگ ها را در فضا های داخلی ایجاد نماید. در ادامه به چگونی ست کردن مبلمان و دکوراسیون می پردازیم.

چگونی-ست-کردن-مبلمان-و-دکوراسیون-3
چگونی-ست-کردن-مبلمان-و-دکوراسیون-3

استفاده از مبل های دو رنگ

اگر تا به حال به فروشگاه های عرضه مبل مراجعه کرده باشید، با مبل هایی که دارای دو رنگ متفاوت بوده روبرو شده اید. به طور مثال کاناپه مبل به رنگ کرم بوده اما مبل های تک نفره رنگ های تیره تر دارند. این عامل باعث می شود بخشی از دکوراسیون خود را با توجه به رنگ آمیزی مبلمان انتخاب نمایید. مواردی مانند فرش و پرده را می توانید از رنگ بندی کاناپه یا مبل های تکی انتخاب نمایید. برای اطلاعات بیشتر با معماری داخلی مشاوره نمایید.

ست کردن فرش با مبلمان

ست کردن فرش با مبلمان چالش های بیشتری نسبت به پرده دارند و در بحث طراحی دکوراسیون این عامل مطرح می‌ شود. می توانیم رنگ و طرح مبلمان را با فرش ست نماییم. توجه به اصول اولیه دیزاین داخلی اهمیت بسیاری دارد. در نظر داشته باشید مبل مناسب را انتخاب کرده و بر اساس آن می‌ توانید فرش مناسب را خریداری نمایید.

یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش مبل، میز تلویزیون و میز ناهار خوری تولیدی مبلمان ایبلو بوده که سفارشات مشتریان را در اسرع وقت با حمل و نقل رایگان به مقصد ارسال می نماید. برای خرید کافی است بر اساس محصولات ارائه شده در سایت محصول مورد نظر را انتخاب و ثبت سفارش نمایید. امکان انتخاب طرح و رنگ های مختلف وجود داشته و از بهترین متریال ها برای ساخت مبلمان و تجهیزات چوبی استفاده می شود.

چگونی-ست-کردن-مبلمان-و-دکوراسیون-4

رنگ و نوع چوب مشابه مبلمان

بسیاری از افراد از رنگ ها و تم های چوبی در منازل استفاده می کنند که برای سقف و ستون ها یا تزیینات و دیزاین منازل از چوب استفاده می شود. سعی کنید از رنگ بندی های تقریباً مشابه بین مبل ها و چوب منازل استفاده کنید. در ظاهر مبلمان راحتی چوب مشاهده نمی شود. اگر از مبلمان سلطنتی یا کلاسیک استفاده می ‌کنید، می‌ توانید از زنگ های مشابه و هماهنگ استفاده کنید که زیبایی خاصی به منزل می بخشد.

طراحی کلی سبک منزل

بسیاری از منازل به سبک کلاسیک طراحی می شود. برای این محیط ها می توانید از مبلمان کلاسیک یا سلطنتی استفاده کنید. اگر در طراحی داخلی منزل شده از سبک کلاسیک استفاده کرده اید، رنگ بندی و طرح مبل انتخاب نمایید. بسیاری از افراد از طرح های کلاسیک و طرح مدرن استفاده می کنند که وابسته به سلیقه افراد است. در ادامه به چگونی ست کردن مبلمان و دکوراسیون می پردازیم.

تجهیزات دکوری هماهنگ

در کنار مبلمان تجهیزات دکوری نیز خریداری می شود که می توانیم به میز ناهارخوری، میز تلویزیون، صندلی ناهارخوری، جلو مبلی، میز کنسول و آینه اشاره نماییم. می توانید با توجه به سبک مبلمان خود تجهیزات دکوری خود را نیز انتخاب نمایید. هماهنگی رنگ و به غیر از آن موارد دیگر مانند سبک مبل اهمیت دارد. در صورت استفاده از مبلمان سبک کلاسیک از تجهیزات دکور کلاسیک تری نیز می توانید بهره ببرید. همچنین انواع آباژور، کوسن و تجهیزات دکوری را بر حسب طراحی داخلی انتخاب نمایید.

برای مشاهده تمام محصولات ذکر شده و خرید آنلاین یا حضوری به مجموعه ایبلو مراجعه نمایید. تمامی محصولات به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال شده امکانانتخاب پارچه در رنگ دلخواه وجود دارد. تمامی مبلمان و تجهیزات دکوری موجود در مجموعه‌ی ایبلو با بیست و چهار ماه گارانتی و شصت ماه خدمات پس از فروش برای مشتریان ارسال می شود.

جمع بندی

اطلاع از نکات مهم چگونی ست کردن مبلمان و دکوراسیون باعث می شود که فضای داخلی بسیار زیبا داشته باشید. فضا کسل کننده نبوده و فضای گشدلباز تری مشاهده نمایید. سعی کنید به نوع و رنگ فرش توجه نمایید. طرح های یکسانی برای پرده و پارچه های مبل استفاده نمایید. استفاده از رنگ های روشن مانند کرمی، سفید و طوسی نیز باعث زیبایی و ماندگاری مبلمان در واحد های داخلی می شود. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

برای مطالعه بیشتر به مقاله بهترین برند های مبل راحتی در مشهد مراجعه کنید.

12 پاسخ

  1. من سرویس مبل، غذاخوری و فرش مو از ایبلو خریدم و خییییلی به خونه ام نشست. مرسی از راهنمایی خوبتون

    1. نظر لطفتونه
      باعث افتخار مجموعه ماست که بیشترین رضایتمندی مشتریان رو داره

  2. وقتتون بخیر ایبلو در ست کردن مبل با دکوراسیون مشاوره هم میده؟

    1. بله حتما
      شما می توانید با شماره های ما تماس و از متخصصان ما مشاوره تخصصی دریافت کنید

    1. برای کوسن فانتزی می توانید از منوی سایت کوسن را انتخاب کنبد.

  3. من مبل راحتی می خوان بخرم طیف قهوه ای. مبل تک نفره روشن باشه و کاناپه تیره تر خوب میشه؟

    1. بله
      البته شما می توانید با تماس با کارشناسان ما در ایبلو و حتی ارسال عکس از منزل خود مشاوره تخصصی در ست کردن رنگ مبل دریافت کنید

  4. سلام برای محیطی با رنگ طوسی چه رنگ مبلی بیشتر میاد؟

    1. رنگ طوسی رنگی خنثی می باشد که نه گرم است و نه سرد شما می تونید از رنگ قهو های و نسکافه ای برای ست کردن مبل با محیط استفاده کنید
      البته شما می توانید با تماس با کارشناسان ما در ایبلو و حتی ارسال عکس ازدکوراسیون و محیط مد نظر در ست کردن و انتخاب رنگ و مدل مبل مشاوره تخصصی دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه