جستجو

مبل نئوکلاسیک فرانسوی

مبل نئوکلاسیک فرانسوی

فهرست مطالب

اگر علاقه­ به مبلمان سبک کلاسیک و مدرن اروپایی را دارید، مبل نئوکلاسیک فرانسوی یکی از بهترین گزینه ها است. برای معرفی این مبل همراه ما باشید.

مبل نئوکلاسیک فرانسوی چیست

مبل نئوکلاسیک فرانسوی یک ترکیب اروپایی بین سبک‌ های کلاسیک و مدرن بوده که با طراحی لوکسی که همراه با راحتی و شیکی بی‌نظیر است. برای کسانی که به دنبال مبلی با این خصوصیت هستند، بهترین گزینه است. باید توجه داشت که مبل نئوکلاسیک فقط در خانه ‌هایی با دکوراسیون نئوکلاسیک مناسب است؛ بنابراین، اگر خانه شما دارای یک سبک دکوراسیون مدرن یا کلاسیک است، بهتر است به سمت گزینه‌های دیگری بروید تا بهترین تطابق را برای فضای خود داشته باشید.

مبل نئوکلاسیک
مبل نئوکلاسیک

مشخصات و جزئیات مبل نئوکلاسیک

مبل‌ های نئوکلاسیک، با میزان منبت‌کاری کمتری نسبت به نوع کلاسیک، ظاهری شیک و جذاب دارند و به طور همزمان بسیار راحت هستند. آن ‌ها با فضای اطراف به‌طور کاملاً تطبیق می‌ یابند و در ساخت این مبل‌ها، سادگی و تقارن به وضوح قابل مشاهده است. طراحی این مبل‌ها عموماً از پارچه‌ های ساده و تک‌رنگ استفاده می‌ کند و از رنگ‌ های ساده و خنثی مانند طلایی، کرم و طوسی بهره می‌ برد.

در طراحی پارچه ‌های مبل و کوسن مبل نئوکلاسیک از اشکال طرح دار استفاده شده و این مبل‌ها بسیار باکیفیت و بادوام هستند. در طراحی آن‌ها، از خطوط مستقیم به‌جای خطوط منحنی استفاده می‌شود، و به‌طور کلی، برای استفاده در دکوراسیون، مبل‌ های نئوکلاسیک گزینه مناسبی هستند.

یکی از بهترین تولید کننده مبلمان کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن، تولیدی مبلمان ایبلو بوده که امکان خرید میز ناهارخوری، میز تلویزیون، پاف، جلومبلی و اکسسوری های سبک های مختلف وجود دارد.

تفاوت مبل نئوکلاسیک فرانسوی با نوع کلاسیک

مبل کلاسیک فرانسوی یکی از نماد های هنر و ذوق دکوراسیون داخلی است. این نوع مبلمان، با ظرافت و سادگی خود، از جزئیات منحصر به فرد و استفاده از رنگ‌های خنثی بهره می‌ برد. منبت‌ کاری ‌های آن نیز ساده و ظریف بوده و بیشتر به جلب زیبایی و شکوه تمرکز بیشتر استفاده می شود.. این مبلمان، همچنین، با توجه به دقت و زیبایی در طراحی، احساس راحتی و لطافت را به فضا می ‌بخشد.

طراحی آن با استفاده از هنر و زیبایی فراوان، به عنوان یک نمایانگر از هویت و هنر کشور فرانسه شناخته می ‌شود، که به طور کلی، ترکیبی از شکوه، زیبایی، و سادگی را به نمایش می‌ گذارد.

مبل فرانسوی
مبل فرانسوی

تناژ رنگی مبل فرانسوی

مبل‌ های فرانسوی اغلب از رنگ‌ های روشن و خنثی مانند سفید استفاده می ‌کنند، که به عنوان نمادی از سادگی و زیبایی در دکوراسیون داخلی شناخته می ‌شوند. رنگ سفید در مبلمان فرانسوی نه تنها احساس آرامش و صلح را به فضا می ‌بخشد، بلکه به آن احساس حجم و پهنایی نیز می ‌دهد، که این موضوع به طور معمول در خانه ‌های فرانسوی مورد توجه قرار می‌ گیرد. این انتخاب رنگ در مبلمان فرانسوی نشان‌دهنده سلیقه ذوقی و توجه به جزئیات است که به شکوه و زیبایی فضا افزوده می‌ شود.

این رنگ ‌ها به همراه استفاده از طرح ‌های زیبا و منحصر به فرد، احساس گرمایی و لطافت را به محیط اضافه می ‌کنند، و به همین دلیل، مبلمان فرانسوی با رنگ ‌های روشن و خنثی، یکی از انتخاب ‌های محبوب برای دکوراسیون داخلی خانه ‌هایی است که به دنبال زیبایی، راحتی و آرامش هستند.

میزان راحتی مبل کلاسیک فرانسوی

مبلمان کلاسیک فرانسوی نه تنها به عنوان نمادی از زیبایی در دکوراسیون داخلی شناخته م ی‌شود، بلکه با طراحی مناسب و استفاده از مواد با کیفیت، نیز ارائه راحتی و آسایش برای نشستن طولانی مدت فراهم می ‌کند. این ویژگی به دقت در انتخاب مواد اولیه، ساختار ارگونومیک، و توجه به جزئیات طراحی بر می ‌گردد، که باعث توزیع مناسب وزن بدن، کاهش فشار ناخواسته بر نقاط حساس بدن، و ایجاد یک محیط راحت برای استراحت می ‌شود.

اسکلت و کلاف مبل فرانسوی

در مبلمان کلاسیک فرانسوی، اغلب از چوب راش در تولیدی مبل ایبلو استفاده می ‌شود که از نظر استحکام و مقاومت بسیار برجسته است. این نوع چوب، علاوه بر قدرت و مقاومت، برای منبت‌کاری نیز بسیار مناسب است و به دلیل ویژگی‌های خاص خود، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای استفاده در مبلمان با طراحی و ظاهر کلاسیک فرانسوی محسوب می‌ شود.

اگر قصد خرید مبل جدید کلاسیک را دارید، برای اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات مبل، مقایسه طرح ها، رنگ های این مبلمان به سایت تولیدی مبلمان ایبلو مراجعه کنید.

مبل کلاسیک
مبل کلاسیک

قیمت مبل نئوکلاسیک فرانسوی

هرچقدر که مبلمان فرانسوی با دقت بیشتری منبت‌کاری شود، ظرافت بیشتری در طراحی آن خواهد داشت. در این مبل هرچه از متریال ‌های پارچه با کیفیت بالا استفاده شود، قیمت آن بالاتر می ‌رود. این ارتباط میان کیفیت مواد اولیه، دقت در کار دستی و طراحی، و همچنین پیچیدگی‌ های منبت‌کاری باعث می ‌شود که هزینه تولید مبلمان افزایش یابد. در نهایت به افزایش قیمت محصول منجر می‌ شود.

دکوراسیون هماهنگ با مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی

استفاده از پارکت برای دکوراسیون منازلی که با مبل‌های نئوکلاسیک فرانسوی تزیین شده‌اند، گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. پارکت معمولاً از چوب ساخته می‌شود که به دلیل طبیعت گرم و گوناگونی آن، ارزش و زیبایی فضا را افزایش می ‌دهد و به منزل یک لمس لوکس می‌ بخشد. در کنار پارکت چوبی، سنگ به عنوان یک عنصر طبیعی، باعث ایجاد یک احساس شیک و مدرن در فضا می‌ شود.

فرش و قالیچه نیز می تواند انتخاب جذابی کنار مبلمان نئوکلاسیک فرانسوی باشد. انتخاب فرش‌ های باکیفیتی که به سبک نئوکلاسیک نزدیک هستند، به شما کمک می‌کند تا زیبایی و هماهنگی بیشتری در دکوراسیون خانه خود ایجاد کنید.

جمع بندی

در این بحث به بررسی مبل نئوکلاسیک فرانسوی پرداختیم. در این بحث سعی شد اطلاعاتی در مورد جزئیات مبل نئوکلاسیک فرانسوی ارائه کنیم. برای اطلاعات بیشتر و قیمت مبل کلاسیک و نئوکلاسیک فرانسوی به سایت تولید کننده مبلمان کلاسیک ایبلو مراجعه کنید. امیدواریم این بحث مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه