جستجو

قیمت مبل کلاسیک و مدرن

قیمت-مبل-کلاسیک-و-مدرن

فهرست مطالب

مبلمان کلاسیک و مدرن جز مبلمان کاربردی بوده که برای فضا های مدرن و کلاسیک خریداری می شود. هر کدام بر اساس نوع ساخت، کاربرد های متفاوتی دارند. برای بررسی قیمت مبل کلاسیک و مدرن با ما همراه باشید.

مبل مدرن

مبلمان مدرن، یکی از انواع سبک های مبلمان است که در چند سال اخیر وارد بازار شده و جایگاه ویژه ای در بین خریداران دارد. این نوع مبلمان طراحی ساده و انعطاف ‌پذیر داشته و سعی می شود از تزئینات بیشتر جلوگیری شود. در ساختار و طراحی این مبلمان، بیشتر به سادگی تمرکز می شود. اگر به دنبال یک مبلمان کم جا هستید که احساس راحتی را به شما منتقل کند، پیشنهاد می کنیم مبلمان مدرن خریداری کنید.

مبلمان چسترفیلد

مبل چسترفیلد، در دسته مبلمان مدرن قرار گرفته و به دلیل زیبایی و کاربردی بودن، به عنوان یک گزینه محبوب در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است. این مبلمان با استفاده از موادی همچون چوب، پارچه و چرم در انواع مختلفی تولید می شود.

قیمت-مبل-کلاسیک-و-مدرن
قیمت-مبل-کلاسیک-و-مدرن

مبل تخت خواب شو

مبل تخت ‌شو راحتی، یکی دیگر از مدل‌ های مبلمان مدرن بوده که امکان تغییر شکل به تخت را داشته و در دسته ‌بندی مبلمان مدرن قرار می ‌گیرد. این نوع مبلمان به شما این امکان را می ‌دهد که با ساده ‌ترین حرکات، از فضای نشیمن به یک تخت راحت و جذاب تبدیل شود. با این خصوصیت منحصر به فرد، مبل تخت‌ شو به عنوان یک گزینه عالی برای فضا های کوچک و آپارتمان ‌ها شناخته می ‌شود.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک به عنوان یکی از سبک های برتر در دنیای مبلمان شناخته شده و از گذشته تاکنون محبوبیت بسیار بالایی را جلب کرده است. این سبک مبلمان، ویژگی ‌های بسیاری داشته و مورد توجه مشتریان مختلف قرار می گیرد. یکی از طرح های زیبای مبلمان کلاسیک، مبل سلطنتی بوده که با توجه به برخی جزئیات ساخته می شود.

ساختار بدنه این نوع مبلمان از چوب‌ های خاص و ظریف تشکیل شده که امکان منبت کاری و طراحی داشته باشد. روکش آن از جنس پارچه ‌های با کیفیت و لطافتی چون مخمل ساخته می ‌شود. این ترکیب به مبلمان کلاسیک لطافت، زیبایی و همچنین اصالتی خاص می ‌بخشد.

 

برای دیدن لیست قیمت انواع مبل کلیک کنید

مبل کلاسیک فرانسوی

مبل کلاسیک فرانسوی دارای انحنا خاص و ویژه در پایه ‌ها بوده که تبدیل به یکی از طرح های منحصر به فرد شده است. این نوع مبلمان با بدنه ‌های خاص و زیبا دارای بازو ها و پایه ‌های طراحی شده بوده و در رنگ‌ های طلایی یا تیره تولید می شود.

از ویژگی های بارز این مبلمان، قرارگیری در فضا های بسیار کوچک است. اصالت این نوع مبلمان به طور کامل به سمت سنتی و کلاسیک جلب می‌شود. ایجاد یک اتمسفر گرم و ارامش‌بخش در هر فضایی که استفاده می‌ شود. می توانید مبل کلاسیک فرانسوی را در اشکال و تنوع رنگی مختلفی به صورت نقد و اقساط با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر از مبل ایبلو خریداری کنید.

قیمت-مبل-کلاسیک-و-مدرن-2
قیمت-مبل-کلاسیک-و-مدرن-2

مبل کلاسیک انگلیسی

مبل کلاسیک انگلیسی، یکی دیگر از مبل کلاسیک است که جزئیات ظریف و پیچیده دارد. بدنه این مبلمان از چوب راش تولید که قوی ترین و پر کاربرد ترین چوب در طراحی مبلمان است. محل نشیمن گاه مبل با استفاده از فوم سرد طراحی می شود. این نوع مبلمان طراحی ساده تری نسبت به مبلمان کلاسیک دیگر دارد و با بکارگیری چوب راش، این مبلمان استحکام و دوام بالایی دارد.

تفاوت های ساختاری مبل کلاسیک و مدرن

ساختار مبل کلاسیک بر پایه چوب ‌های مقاوم بوده که این امر به عنوان یکی از عوامل اصلی برای داشتن طول عمر بالا و ارتقاء به سمت ارزش ویژه مبلمان کلاسیک شناخته می ‌شود. ساختار محکم این مبلمان به دلیل کیفیت بالای مواد استفاده  نیز متمایز می ‌شود. این مبلمان با این که محکم و استوار بوده ولی احساس راحتی نیز خواهید داشت. بیشتر در مبل کلاسیک از کوسن ‌های کوچک استفاده  و دارای هنر منبت کاری است.

ساختار مبل مدرن با انعطاف پذیری بیشتری طراحی می گردد. این مبلمان از چوب ‌های لطیف و پارچه‌ های نرم استفاده می ‌کند که کاربران راحتی بیشتری داشته باشند. یکی از ویژگی ‌های بارز این سبک، قابلیت تغییر در ساختار آن به صورت ساده است. کاربران می ‌توانند مبلمان مدرن را بر اساس سلیقه خود طراحی یا انتخاب کنید، زیرا این سبک از تنوع بالایی برخوردار است.

تفاوت های طراحی  مبل کلاسیک و مدرن

در طراحی مبل کلاسیک، توجه به جزئیات و ریزه ‌کاری ‌ها به عنوان یک نقطه کلیدی مطرح است. این نوع مبلمان بیشتر از کوسن های کوچک تر با طرح و شکل پارچه مبل استفاده می شود. پارچه ‌ها می‌ توانند از مخمل یا چرم با رنگ قهوه ‌ای استفاده شوند. ساختار چوبی کلاسیک این مبلمان، باعث می‌شود تا این محصولات از مقاومت بالا و قیمت‌ های بالایی برخوردار باشند.

طراحی مبل مدرن از رنگ‌های روشن و فانتزی استفاده می شود. در این مبل از پارچه یا چرم با رنگ ‌های روشن ‌تر استفاده می کنند. در این نوع طراحی، جزئیات زیادی وجود ندارد و همه چیز به سادگی و راحتی تمرکز دارد. مبلمان مدرن بیشتر از اصالت و جلوه درخشان، به نرمی و سادگی تاکید دارند. تنوع بالای رنگی در مبلمان مدرن نسبت به کلاسیک، به شما امکان می ‌دهد تا بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

3-مت-مبل-کلاسیک-و-مدرن
3-مت-مبل-کلاسیک-و-مدرن

انتخاب رنگ در مبلمان کلاسیک و مدرن

مبل ‌های کلاسیک، به لطافت و زیبایی برجسته با تم ‌های رنگی سلطنتی معروف هستند. این مبلمان دارای زرق و برق بسیاری بوده تنوعی از رنگ ‌های اصیل نظیر فیروزه‌ای، زرشکی، سرمه‌ای، کرمی و قهوه‌ای را در برمی ‌گیرند. در پارچه‌ های تولیدی مبل کلاسیک، زیبایی با رگه‌ های زربافت یا نقش برجسته‌ آمیخته می‌ شود.

مبل‌ های مدرن با تم‌ های رنگی کاملاً متفاوتی شناخته می ‌شوند. این سبک با تنوع بالای رنگی به رنگ‌های شاد استفاده می کند. در کل، تم‌ های رنگی مبلمان مدرن تنوع بیشتری از سبک کلاسیک دارند.

برای مطالعه بیشتر به مقاله انواع مبل مدرن مراجعه کنید.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد قیمت مبل کلاسیک و مدرن بود. مبلمان کلاسیک با توجه به برخی جزئیات و متریال گران تر آن، هزینه های بالا تری برای تولید دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مبل کلاسیک و مدرن به تولیدی مبلمان ایبلو مراجعه کنید.

2 پاسخ

    1. سلام بله
      از منوی اصلی یا پایین صفحه به صفحه مبل مراجعه نمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه