جستجو
آلمیرا با تلفیقی از دو پارچه متفاوت، یک دکوراسیون جذاب را در قالب مبل های راحتی به شما هدیه می دهد. پایه‌هایی کوتاه و مخروطی شکل، تکیه گاه نسبتا بلند در مقایسه با سایر مدل های راحتی و همچنین استفاده از فنر هایی باکیفیت در قسمت نشیمن که حس انعطاف پذیری فوق العاده ای در هنگام نشستن می دهد.
انواع مبلمان ایبلو

فهرست مطالب

چرا مبل ایبلو را انتخاب کنیم؟

تاریخ انتشار: 1401/02/03
زمان مطالعه: 11 دقیقه
منبع: مجله دکوراسیون داخلی
چرا مبل ایبلو را انتخاب کنیم

فهرست مطالب

اگر قصد انتخاب و خرید مبل داشته باشید، بدون شک تنوع بسیار بالای این محصول در بازار شما را سردرگم می‌کند. در حال حاضر برندها و شرکت‌های بسیاری در حوزه تولید انواع مبلمان فعالیت دارند که یکی از آشناترین و محبوب‌ترین آن‌ها ایبلو است.

ایبلو با استفاده از بهترین مواد اولیه و متریال‌های گرید A مبل‌هایی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه و مناسب تولید و عرضه می‌کند. چرا برای خرید مبلمان برند ایبلو یک انتخاب هوشمندانه است؟

در ادامه به بررسی پاسخ این پرسش مهم می‌پردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید. ایبلو یکی از محبوب‌ترین و بهترین برندهای تولید و عرضه انواع سرویس مبلمان، سرویس خواب، آباژور و… است.

 

هیچ محصولی مطابق با انتخاب شما یافت نشد.

محصولات تولیدی این برند با کیفیت بسیار بالای خود نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار به سادگی تمایز بخشیده می‌شوند. لازم به ذکر است که تولیدات برند ایبلو ساخت مشهد می ‌باشد.

محصولات تولیدی مجموعه ایبلو

همانطور که گفتیم ایبلو در حوزه تولید و عرضه محصولات مختلف و بسیاری ازجمله سرویس مبلمان، سرویس خواب، آباژور، کوسن، صندلی، ناهارخوری و… فعالیت دارد. در ادامه به بررسی دقیق و کامل هریک از این محصولات می‌پردازیم:

مبلمان

مبلمان مهم‌ترین حوزه تولیدات ایبلو است. مبل های ایبلو شامل مبل راحتی و مبل کلاسیک و مبل نئوکلاسیک است. به همین خاطر تمام نیازها و سلایق را دربرمی‌گیرد.

 بطورکلی اصلی‌ترین و آشناترین مبلمان‌های تولیدی‌ ایبلو عبارتند از:

1-مبل راحتی

مبل راحتی نوعی مبلمان هستند که با نشستن و تکیه‌دادن بر روی آن‌ها می‌توان خستگی را تا حد بسیار زیادی کاهش داد و به این ترتیب به احساس آرامش دست یافت. لازم به ذکر است که در حال حاضر مبلمان راحتی در دو نوع نیمه راحتی و کاملاً راحتی تولید و عرضه می‌شوند. مبل های راحتی بطورمعمول جنبه شخصی دارند و در استراحت کاربرد دارند. اما در سمت دیگر مبلمان نیمه راحتی نوعی مبل نسبتاً رسمی به شمار می‌آیند که علاوه بر استفاده‌های شخصی برای پذیرایی مهمانان نیز کاملاً مناسب هستند.

شایان ذکر است که در حال حاضر مبلمان راحتی در طرح، رنگ و جنس‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند. به همین خاطر این نوع مبلمان با هر نوع دکوراسیون مناسب هستند و شما می‌توانید با در نظر داشتن دکوراسیون داخلی منزل خود مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

2-مبل راحتی  ال شکل

در حال حاضر فضای بسیاری از خانه‌ها کوچک است. به همین دلیل مبل راحتی ال شکل بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای پوشاندن دور تا دور خانه هستند. در حال حاضر این نوع مبلمان مطابق با فضای موردنظر ساخته می‌شوند و از مهم‌ترین مزایای آن‌ها می‌توان به ایجاد فضای بیش‌تر برای نشیمن افراد، تفکیک فضای نشیمن از دیگر فضاها و هماهنگی با دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک اشاره کرد.

3-مبل تخت‌خواب شو

همانطور که از نام این نوع مبلمان مشخص است به سادگی با استفاده مکانیزم و اهرم ها باز می‌شوند و می‌توان به‌عنوان تخت از آن‌ها استفاده کرد. لازم به ذکر است که با بازکردن این لوله‌ها مبل شما تبدیل به یک تختخواب یک‌نفره می‌شود و از استراحت بر روی آن می‌توانید لذت ببرید.

در حال حاضر مبلمان تخت‌خواب‌شو یک خواب راحت و آرام برای شما به ارمغان می‌آورند. با این نوع مبلمان شما می‌توانید تا حد بسیار زیادی در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی نمایید و با خرید یک مبل صاحب یک تختخواب نیز شوید.

4-مبل کلاسیک

بسیاری از مردم علاقه دارند که طرح موردنظر مبلمان آن‌ها ترکیبی از مبل راحتی و مبل استیل باشد. به این معنا که مبل آن‌ها در عین حال که منبت و چوب‌های کنده‌کاری شده دارد از راحتی و نشیمن خوب و مناسب نیز برخوردار باشد. البته بسیاری از افراد نیز به تلفیق پارچه‌های زیبا و بروز با راحتی و نرمی علاقه بسیار دارند. در این شرایط مبل کلاسیک بهترین و مناسب‌ترین انتخاب است که در خانه‌های با همین سبک به فراوانی کاربرد دارد. این سبک یکی از زیباترین، اصیل‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی است. نمای شیک و بسیار زیبای دکوراسیون سبک کلاسیک با مبلمان کلاسیک تکمیل می‌شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در دیگر سبک‌ها نیز می‌توان از مبل کلاسیک استفاده کرد.

سرویس خواب

از دیگر محصولات تولیدی ایبلو می‌توان به سرویس خواب اشاره کرد.
سرویس خواب از اجزای مختلف و بسیاری نظیر؛ تخت‌خواب، پاتختی، میزتوالت، آینه، کمد و پاف تشکیل می‌شود. البته در برخی از سرویس خواب‌های موجود در بازار ممکن است همه‌ی موارد ذکرشده را مشاهده نکنید که در اینصورت شما می‌توانید سفارش دهید تا برای شما آن‌ها را بسازند. لازم به ذکر است که اندازه و ارتفاع تخت‌خواب‌ها با توجه به نیاز و هدف افراد مشخص می‌شوند. برای نمونه تخت یک‌نفره باید دارای عرض ۹۰ تا ۱۱۰سانتی‌متر و طول ۲۰۰ سانتی‌متر باشد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر در هنگام خواب به فراوانی تکان می‌خورید، تخت‌خواب ۱۱۰ سانتی‌متری را تهیه نمایید. در سمت دیگر تخت‌خواب‌های دو نفره دارای عرض ۱۳۵ تا ۱۵۰ سانتی‌متر هستند. البته به افراد بسیار قدبلند پیشنهاد می‌شود که از تخت‌های دو متری استفاده نمایند. اما اگر شما قد کوتاه یا معمولی دارید، تخت ۱۹۰ سانتی‌متری توانایی پاسخگویی به نیازهای شما را دارد. در حال حاضر تخت‌های عرضه‌شده در بازار ۳۰ تا ۴۰ سانتی‌متر نیز ارتفاع دارند که این امر جهت نظافت ساده‌تر و سریع‌تر زیر تخت است. البته اگر بصورت ثابت می‌خوابید و در هنگام خواب تحرک چندانی ندارید، ارتفاع ۵۰ تا ۵۵ سانتی‌متر تخت می‌تواند برای شما کاملاً مناسب باشد.

آباژور

آباژور یکی از محبوب‌ترین محصولات هر منزل است که در حال حاضر ایبلو یکی از بهترین تولیدکنندگان آن است. آباژور نوعی وسیله کاربردی و تزئینی است که در اتاق خواب یا سالن بکار برده می‌شود. آباژورها ظاهری شیک و بسیار زیبا به محیط می‌بخشند و در طراحی دکوراسیون داخلی تا حد بسیار زیادی توجه جلب می‌کنند.


لازم به ذکر است که آباژورها انواع مختلف و بسیاری دارند که با توجه به کاربرد هریک شکل و طراحی آن‌ها متفاوت می‌شود. ایبلو آباژورهای ایستاده یا رومیزی را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و بسیاری تولید و عرضه می‌کند. شایان ذکر است که کاربرد هر آباژور و نحوه قرارگیری و نصب آن در شکل و طراحی نهایی آباژور تأثیر بسیاری می‌گذارد.

آباژور ایستاده یا رومیزی یکی‌دیگر از آباژورهای بسیار محبوب است که با پایه بسیار کوتاه خود بر روی میز قرار می‌گیرد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که پایه آباژور ایستاده یا رومیزی می‌تواند کمی بلند نیز باشد و همیشه کوتاه نیست. در حال حاضر از آباژور ایستاده یا رومیزی بطورمعمول در اتاق خواب استفاده می‌شود که نوری بسیار ملایم ایجاد می‌کند.

کوسن

یکی‌دیگر از محصولات تولیدی ایبلو کوسن است. کوسن نوعی بالش کوچک است که از پارچه یا چرم تهیه و تولید می‌شود و بر روی تخت یا مبلمان قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف این بالش کوچک می‌توان به ضربه‌گیری و راحتی اشاره کرد. البته در موارد تزئینی نیز به فراوانی از آن استفاده می‌شود.
ایبلو یکی از بهترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان کوسن است که در طرح و نقش‌های مختلف این بالش کوچک را تولید و عرضه می‌کند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود از مناسب‌ترین آن‌ها استفاده نمایید.

صندلی

صندلی یکی‌دیگر از محصولات تولیدی ایبلو است که در شکل و جنس‌های مختلف تهیه و تولید می‌شود. صندلی‌های تولیدی ایبلو از بهترین چوب‌های موجود در طبیعت تولید می‌شوند و دوام و مقاومت نسبتاً بالایی دارند. صندلی‌های تولیدی این برند در خانواده‌های مختلف و بسیاری تهیه و تولید می‌شوند که از مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به خانواده لاوین، خانواده اورلاند، خانواده لیونا، خانواده لنا، خانواده لاپند و… اشاره کرد. هریک از خانواده‌های ذکرشده جنس و رنگ‌های مختلف و بسیاری دارند یا بطورکلی تنوع بسیاری دارند.
یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین پارامترها در طراحی انواع صندلی ایبلو استانداردبودن ابعاد آن‌ها است. شایان ذکر است که این ویژگی سبب می‌شود که هنگام نشستن بر روی صندلی احساس راحتی داشته باشید. تعدادی از صندلی‌های ایبلو دارای یک تکیه‌گاه یک‌سره هستند و بطورکامل پشت افراد را پوشش می‌دهند. اما برخی دیگر در قسمت پشتی خود دارای فضای خالی هستند که می‌توان آن را با بالش و کوسن مخصوص پر کرد.
در حال حاضر در تولید صندلی‌های ایبلو از اسفنج‌های متراکم و بسیار باکیفیت استفاده می‌شود. به همین جهت انعطاف و راحتی بسیار بالایی دارند و پس از مدتی استفاده دچار افت حجم نمی‌شوند. فریم صندلی‌های ایبلو بطورمعمول از جنس راش است و تنها از نظر سبک طراحی، رنگ و جنس پارچه استفاده‌شده جهت روکش نهایی باهم تفاوت دارند.

ناهارخوری

میز ناهارخوریدیک از کتگوری‌های محصول تولیدی ایبلو است که انواع مختلف و بسیاری دارد. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین میز ناهارخوری‌های ایبلو می‌توان به میز غذاخوری نئوکلاسیک لاوین، میز غذاخوری نئوکلاسیک لنا، میز غذاخوری کلاسیک لیونا، میز غذاخوری مدرن اورلاند و میز غذاخوری نئوکلاسیک لاپند اشاره کرد.

میز ناهارخوری‌های تولیدشده در مجموعه ایبلو کاملاً چوبی هستند و بطورمعمول از چوب راش درجه یک تهیه و تولید می‌شوند.

 

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های این چوب می‌توان به انعطاف‌پذیری و مقاومت بسیار بالا اشاره کرد. درنتیجه این امر میزهای تولیدی ایبلو کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند.

چرا محصولات تولیدی مبل ایبلو را انتخاب کنیم؟

حال که با محصولات ایبلو آشنا شده‌اید به سراغ دلایل انتخاب و خرید محصولات ایبلو می‌پردازیم. همانطور که گفتیم ایبلو یکی از محبوب‌ترین برندهای تهیه و تولید انواع مبلمان، سرویس خواب و آباژور است. این برند از بهترین چوب‌های موجود در بازار استفاده می‌کند و محصولات آن کیفیت نسبتاً بالایی دارند.

مبلمان ایبلو نسبت به دیگر مبلمان موجود در بازار کیفیت و دوام بسیار بالاتری دارند و به سادگی آسیب نمی‌بینند. این نوع مبلمان در طرح و رنگ‌های مختلف نیز تولید و عرضه می‌شوند و تمام نیازها و سلایق را در برمی‌گیرند.

مبلمان ایبلو قیمت مناسب و بسیار مقرون به صرفه‌ای نیز دارند و خرید آن‌ها نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

مزایای محصولات تولیدی ایبلو

همانطور که گفتیم محصولات تولیدی ایبلو نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار مزایای مختلف و بسیاری دارند که اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • کیفیت بسیار بالا

محصولات تولیدی ایبلو کیفیت بسیار بالایی دارند و در برابر آسیب‌های مختلف محیطی از خود مقاومت نشان می‌دهند. لازم به ذکر است که مبلمان و سرویس خواب‌های ایبلو در برابر آب، رطوبت، گردوغبار، ضربه و دیگر عوامل آسیب‌رسان بسیار مقاوم هستند.

  • تنوع بالا

محصولات ایبلو از تنوع بسیار بالایی در رنگ و جنس برخوردار هستند و تمام نیازها و سلایق را دربرمی‌گیرند. این محصولات طرح و نقش‌های مختلف و بسیاری نیز دارند.

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

محصولات تولیدی ایبلو علاوه بر کیفیت بسیار بالا قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز دارند. به همین جهت شما با هر مقدار بودجه می‌توانید نسبت به خرید محصول موردنظر خود اقدام نمایید.

جمع‌بندی

در مطالب فوق به بررسی انواع محصولات ایبلو پرداختیم و دلایل انتخاب مبل ایبلو را معرفی و بررسی کردیم. همانطور که گفتیم ایبلو یکی از بهترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان انواع مبلمان است. این برند مبلمانی بسیار باکیفیت در طرح و رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌کند. مبلمان ایبلو از چوب‌های بسیار باکیفیت و مقاوم موجود در بازار نظیر؛ گردو، راش و… تولید و عرضه می‌شوند. البته همانطور که گفتیم ایبلو تنها در حوزه تولید مبلمان فعالیت ندارد و محصولات دیگری نظیر؛ سرویس خواب، آباژور، کوسن، صندلی و… نیز تولید و عرضه می‌نماید و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آن‌ها را خریداری و مصرف نمایید.

واحد تحقیق و توسعه مبلمان ایبلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه