جستجو
میز و صندلی رستوران و کافی‌شاپ

فهرست مطالب

تجهیز میز و صندلی رستوران و کافی‌شاپ

تاریخ انتشار: 1401/10/28
زمان مطالعه: 13 دقیقه
منبع: مجله دکوراسیون داخلی
میز و صندلی کافی شاپ

همانطور که بدون شک می‌دانید یکی از اصلی‌ترین عناصر هر فضا ازجمله کافی‌شاپ و رستوران، دکوراسیون داخلی آن است. تجهیز کافی‌شاپ‌ها به مبلمان جذاب و مناسب در جلب نظر مشتری و افزایش جذب افراد تأثیر بسیاری دارد. ایبلو یکی از آشناترین برندهای تولید انواع مبلمان است که در سال‌های اخیر در حوزه تولید مبلمان کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها نیز محصولات متنوع و بسیاری عرضه کرده است و تمام نیازها و سلایق را دربرمی‌گیرد. در ادامه به معرفی و بررسی کامل این نوع مبلمان می‌پردازیم و انواع میز و صندلی کافی‌شاپ را توضیح می‌دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید تا تجهیز کافی‌شاپ ‌ها و رستوران‌های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

فهرست مطالب

مبلمان مناسب رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها

در سال‌های اخیر چیدمان و دکوراسیون داخلی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. اما با این وجود بازهم بطورمعمول جهت تجهیز کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها از میز و صندلی استفاده می‌شود. البته رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های جدید بطورمعمول از کاناپه‌ها و مبلمان‌‌هایی با طرح‌های خاص جهت تجهیز دکوراسیون داخلی خود بهره می‌گیرند. این نوع مبلمان نسبت به صندلی‌ها راحتی و جذابیت بسیار بیش‌تری دارند و فضای گسترده‌تری در اختیار افراد قرار می‌دهد.

میز و صندلی رستوران و کافی‌شاپ

میز و صندلی یکی از اجزای اصلی هر رستوران یا کافی‌شاپ است که امروزه در انواع مختلف و بسیاری تولید و عرضه می‌شود. پیشنهاد ما به شما این است که هنگام تجهیز میز و صندلی رستوران و کافی‌شاپ حتماً از یک فرد آگاه و متخصص کمک گیرید تا به این ترتیب جلوه‌ای خاص به فضای موردنظر خود دهید.

جنس میز و صندلی‌ رستوران و کافی‌شاپ و انواع آن

در دنیای امروز طراحی و تولید میز و صندلی‌های کافی‌شاپ نسبت به گذشته بسیار متنوع‌تر شده است. این تجهیزات از چوب ویا فلزهای مختلف تهیه و تولید می‌شوند و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند. لازم به ذکر است که طراحی میز و صندلی‌های جدید به شکل فضای باز هستند. در این فضا رطوبت و گرما در فصول مختلف سال وجود دارد، درنتیجه این امر باید از میز و صندلی‌های بسیار محکم استفاده کرد. این حوزه از فلزهای مختلف و بسیاری بهره می‌گیرد.

ویژگی‌های میز و صندلی رستوران و کافی‌شاپ

میز و صندلی‌ رستوران و کافی‌شاپ را باید مطابق با سبک و نوع فعالیت فضای و سبک نشستن افراد انتخاب کرد. چراکه همانطور که گفتیم در صنعت کافی‌شاپ و رستوران توجه به نکات مختلف می‌تواند سودآوری و پیشرفت را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. میز و صندلی‌ رستوران و کافی‌شاپ ویژگی‌های مختلف و بسیاری دارند که مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها عبارتند از:
· استحکام و دوام بالای پایه میز و صندلی
· توجه به متراژ رستوران هنگام انتخاب وسایل
· داشتن پشتی و راحتی برای صندلی رستوران
· استفاده از رویه پارچه‌ای و چرم بسیار باکیفیت
· طراحی شیک و مدرن و متناسب با نیازهای روز
· طراحی میز و صندلی در وزن و ارتفاع مناسب جهت عدم جابه‌جایی
· استفاده از رنگ‌های مناسب و بادوام جهت میز و صندلی‌های رستوران و کافی‌شاپ
· استفاده از ابر باکیفیت و مناسب برای صندلی‌ها
· رعایت استاندارد در طراحی و تولید میز و صندلی
· و…

ویژگی‌های خوب یک تولیدکننده میز و صندلی رستوران و کافی‌شاپ

تجهیز میز و صندلی رستوران و کافی‌شاپ امروزه نسبت به گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد، به همین جهت باید یک تولیدکننده خوب برای هر محصول خود محاسن و ویژگی‌های بسیاری را در نظر داشته باشد.

شایان ذکر است که یک تولیدکننده خوب برای تولید محصولات خود باید مطابق با اهداف تولید و رضایت مشتری برنامه‌ریزی تولید خود را انجام دهد. به این معنا که مدیر یا تولیدکننده باید پس از احداث و راه‌اندازی مرکز تولیدی خود، درخواست‌های دریافتی خود را بطورکامل جامه عمل بخشد تا به این ترتیب رضایت کامل مشتریان و مخاطبان را دریافت نماید.

بطورکلی اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های یک تولیدکننده میز و صندلی رستوران و کافی شاپ عبارت است از:

  • ارائه کیفیت یکی از مواردی است که تولیدکننده خوب باید به آن توجه داشته باشد. لازم به ذکر است که برای این امر باید میزان کارایی و کیفیت مواد تا حد بسیار زیادی افزایش یابد. بطورکلی برای این امر پیشنهاد ما به شما این است که از بهترین مواداولیه بهره گیرید.
  • تولیدکننده باید کیفیت مواد بکار رفته در ساخت محصول را حفظ  و آن را افزایش دهد. منظور از افزایش کیفیت در اینجا این است که میز و صندلی‌های کافی‌شاپ و رستوران باید مطابق با نیازها و فناوری‌های روز تجهیز شوند.

انواع سبک میز و صندلی کافی‌شاپ

همانطور که گفتیم تجهیز میز و صندلی کافی‌شاپ و رستوران در حال حاضر نسبت به گذشته بسیار متفاوت‌تر انجام می‌گیرد. هریک از رستوران‌های سطح شهر یک سبک منحصربه‌فرد دارند که با دیگری متفاوت است. بطورکلی اصلی‌ترین و مهم‌ترین این سبک‌ها عبارت است از:

  • میزو صندلی کافی شاپ سبک مدرن
  • میز و صندلی کافی شاپ سبک روباز
  • میز و صندلی کافی شاپ سبک سنتی
  • میز و صندلی کافی‌شاپ سبک کلاسیک
  • و…

میز و صندلی کافی شاپ سبک مدرن

این نوع میز و صندلی بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای رستوران‌های مدرن با تم شیک و حس‌وحال لاکچری و زیبا هستند. بطورمعمول صندلی‌ها و میزهای این سبک تم رنگی روشن و شاد دارند و از نظر بصری زیبایی بسیاری به فضا می‌دهند.

میز و صندلی کافی‌شاپ سبک روباز

در حال حاضر در محیط‌های روباز میز و صندلی‌ها تنوع بسیار بیش‌تری دارند و بطورمعمول با سبک رستوران انتخاب می‌شوند. لازم به ذکر است که به دلیل ارتباط مستقیم میز و صندلی با عوامل بیرونی نظیر؛ اشعه‌های خورشید، بارندگی و … بهتر است که از بهترین و مناسب‌ترین متریال استفاده نمایید. بطورکلی پیشنهاد ما به شما این است که از صندلی‌های پلاستیکی، فلزی و حصیری برای رستوران‌های روباز خود بهره گیرید. چراکه این صندلی‌ها مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل خارجی دارند و در رنگ و مدل‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند.
جالب است بدانید که در حال حاضر صندلی‌های مورداستفاده برای رستوران‌های روباز با نام‌هایی نظیر؛ مبلمان باغ، پاسیو و ویلایی معرفی و شناخته می‌شوند و در روف گاردن، تراس گاردن و طراحی باغ و رستوران به فراوانی کاربرد دارد.

هیچ محصولی مطابق با انتخاب شما یافت نشد.

میز و صندلی کافی شاپ سبک سنتی

همانطور که می‌دانید رستوران‌های سنتی به‌دلیل حس‌وحال سنتی خود یک استایل مشخص دارند و بطورمعمول از چوب به‌عنوان متریال ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که امروزه می‌توان از تخت‌های سنتی به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای میز و صندلی‌های رستوران استفاده کرد.

میز و صندلی کافی شاپ سبک کلاسیک

در رستوران‌های سبک کلاسیک می‌توان از میز و صندلی‌های مختلف و بسیاری ازجمله صندلی‌های لهستانی، تولیکس، حصیری و… بهره گرفت. این نکته را در نظر داشته باشید که وسایل و اجزای سبک کلاسیک باید به خوبی نمایش‌دهنده آن باشند.

انواع سبک میز و صندلی رستورانی

میز و صندلی‌های رستورانی نیز همانند میز و صندلی‌ کافی‌شاپ انواع مختلف و بسیاری دارد که اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

میز و صندلی فلزی رستورانی

این نوع میز و صندلی مقاومت و دوام بسیار بالایی دارد و برای محیط‌های روبسته یک انتخاب مناسب به شمار می‌آید. میز و صندلی‌های فلزی تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی دارند و در حال حاضر در رستوران‌های کلاسیک و فست‌فودها به فراوانی استفاده می‌شوند. از محبوب‌ترین و آشناترین میز و صندلی‌های فلزی می‌توان به صندلی‌های رستورانی پایه ایفلی، طرح چارلز و… اشاره کرد که شما می‌توانید آن‌ها را در رستوران‌های سنتی و کلاسیک به فراوانی مشاهده نمایید.

میز و صندلی پلیمری

این نوع میز و صندلی در رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند و در برابر عوامل مختلف محیطی دوام و مقاومت بسیار بالایی دارند. لازم به ذکر است که میز و صندلی‌های پلیمری به دلیل دوام و مقاومت نسبتاً بالای خود در فضاهای باز نظیر محوطه ویلا و در کنار سایبان چتری به فراوانی کاربرد دارند.

میز و صندلی حصیری

این نوع میز و صندلی با شکل متفاوت و منحصربه‌فرد خود حس‌وحال بسیار خوبی به مشتریان القا می‌کنند و برای رستوران‌های سنتی و کلاسیک بسیار مناسب و کاربردی هستند.

میز و صندلی چوبی

این نوع میز و صندلی گرما و حس‌وحال رستوران را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهند. لازم به ذکر است میز و صندلی‌های چوبی در هنگام جابه‌جایی سروصدای بسیار کمی ایجاد می‌کنند و شما به سادگی می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که میز و صندلی‌های چوبی بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای انواع کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های با سبک‌های مختلف هستند.

تولیدی ایبلو

ایبلو یکی از محبوب‌ترین و آشناترین برندهای تولید و عرضه انواع مبلمان، میزنهارخوری، میزتلوزیون، میز و صندلی در حوزه‌های مختلف ازجمله هتلی، رستوران، کافی‌شاپ و خانگی و … است. تجهیز کافی‌شاپ ‌ها و رستوران‌ها به مبلمان در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به همین جهت ایبلو نیز مانند دیگر تولیدی‌ها در این حوزه مبلمان مختلف و بسیاری عرضه می‌کند.

مبلمان رستورانی ایبلو کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند و از باکیفیت‌ترین متریال‌ها تولید می‌شوند. این گروه از مبلمان با تنوع بسیار بالای خود تمام نیازها و سلایق را دربرمی‌گیرد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ایبلو یکی از بهترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان در حوزه‌ی انواع میز و صندلی رستوران و کافی‌شاپ نیز است و محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند.

جمع‌بندی

در مطالب فوق به بررسی تجهیز کافی‌شاپ ‌ها و رستوران‌ها به مبلمان پرداختیم. همانطور که گفتیم یکی از اصلی‌ترین عناصر هر فضا ازجمله کافی‌شاپ و رستوران، دکوراسیون داخلی آن است. تجهیز کافی‌شاپ‌ها به مبلمان جذاب و مناسب در جلب نظر مشتری و افزایش جذب افراد تأثیر بسیاری دارد. ایبلو یکی از برندهای آشنا در تولید انواع مبلمان و میز و صندلی‌های کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها است که در سال‌های اخیر محبوبیت بسیاری در میان افراد پیدا کرده است.

برای مطالعه بیشتر می توانید بر روی نکات مهم در انتخاب کوسن مبل کلیک کنید.

واحد تحقیق و توسعه مبلمان ایبلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه