جستجو
تجهیزات-مبلمان-هتل-توسط-ایبلو

فهرست مطالب

تجهیزات مبلمان هتل توسط ایبلو

تاریخ انتشار: 1401/12/10
زمان مطالعه: 15 دقیقه
منبع: مجله دکوراسیون داخلی

همان طور که می‌دانید مبل یکی از اصلی ترین تجهیزات یک هتل محسوب می‌شود و از آن در اتاق‌ها و لابی استفاده می‌شود. یکی از خصوصیات منحصر به فردی که هر مبل هتلی باید داشته باشد، راحتی حمل و نقل و نیز سبک بودن آن می‌باشد. حال در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با اهمیت تجهیزات مبلمان هتل و نیز طراحی‌های به کار رفته به واسطه تولیدی مبلمان ایبلو بپردازیم.

فهرست مطالب

تجهیزات مبلمان هتل و تاثیر آن بر دکوراسیون

همان طور که می‌دانید هتل یکی از مکان‌هایی است که در زمان تعطیلات مورد توجه بسیاری از مسافران می‌باشد. در زمان قدیم معیار انتخاب یک هتل خوب برای مسافران، این بود که هتل مورد نظرشان از نظر ارائه خدمات در سطح خوبی قرار داشته باشد و نیز کیفیت غذاهای آن بالا باشد؛ اما در حال حاضر قضیه از این قرار نیست، بلکه امروزه دکوراسیون و طراحی داخلی هتل هم نقش بسیار مهمی را در میزان محبوبیت یک هتل را ایفا خواهد کرد. به عنوان نمونه زمانی که ما به یک هتل مراجعه کنیم، اولین چیزی که توجه ما را جلب می‌کند، مبلمان به کار رفته در آن هتل خواهد بود.

پس با توجه به این مسئله مبلمان یکی از عناطر مهم در یک هتل خواهد بود و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. برای این که بتوانید مبل مورد نظر خود را انتخاب کنید، باید به مواردی توجه داشته باشید. از جمله این موارد می‌توان به جنس و رنگ، خوش نشینی و راحتی حمل و نقل آن اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به اهمیت تجهیزات مبلمان هتل بپردازیم.

مشاهده محصولات ایبلو

اهمیت تجهیزات مبلمان هتل در طراحی داخلی هتل

یک مبل خوب می‌تواند به نوعی هویت هتل شما را به رخ بکشد؛ پس با توجه به این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است. مبلمان به کار رفته در هتل شما باید در نگاه اول گویای این موضوع باشند که جنس بسیار خوبی دارند و درجه یک هستند. البته جا دارد به این مسئله نیز اشاره کنیم که موارد دیگری نیز در جذب مسافر اهمیت دارد که از جمله آنان می‌توان به ارائه خدمات و فضای آن اشاره کرد.

در حال حاضر با توجه به رقابت تنگاتنگی که میان هتل داران وجود دارد، مسافران انتخاب‌های بسیاری را برای اقامت خود خواهند داشت. پس با توجه به این موضوع می‌توان گفت که سطح توقع مسافران از یک هتل و تجهیزات به کار رفته در آن بسیار بالا رفته است. یکی از مواردی که در حال حاضر هتل داران از آن برای ارتقای خدمات خود استفاده می‌کنند، تجهیزات مبلمان هتل می‌باشد.
انتخاب یک مبل مناسب برای هتل کار راحت نخواهد بود و نیازمند رعایت یکسری فاکتورها می‌باشد. از جمله این موارد می‌توان به راحتی کاربر، عملکرد مناسب و نیز ایمنی و زیبایی آن اشاره کرد. علاوه بر این مسئله جا دارد به این موضوع اشاره کنیم که در صورتی که قصد دارید یک مبل بی نقص را داشته باشید، باید تمامی قطعات به کار رفته در یک مبل را با یکدیگر ست کنید.

توصیه ما به شما عزیزان این است که بهترین کار این است که از طراحی‌های داخلی استفاده کنید. البته فاکتورهای مهم دیگری نیز هستند که برای انتخاب یک مبل و یا میز مهم هستند که در ادامه این مطلب قصد داریم به آنان بپردازیم.

استفاده از سبک‌های مختلف مبلمان برای هتل‌ها

همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، انتخاب یک مبل مناسب برای هتل کاری سخت و دشوار می‌باشد. تجهیزات مبلمان هتل شما نشان دهنده هویت شما خواهد بود و سبکی که شما انتخاب خواهید کرد، تاثیر مستقیمی را بر فضای هتل شما خواهد داشت. این سبک می‌تواند تعیین کننده هوش و شخصیت هتل شما باشد پس با توجه به این مسئله بهتر است که به گونه‌ای سبک مبلمان خود را انتخاب کنید که بتوانید مشتریان بیشتری را به هتل خود جذب کنید.

برای این کار بهتر است که از چندین نوع مبلمان در طراحی فضای هتل خود استفاده کنید. در صورتی که شما در طراحی فضای هتل خود از مبلمان‌های مختلف استفاده کنید، حس بهتری را به مشتری خود القا خواهید کرد. لازم به ذکر است که در صورتی که شما عزیزان از مبل‌های حصیری استفاده کنید، قادر خواهید بود فضای گرم و صمیمی را به به مشتری خود القا کنید.

جا دارد به این موضوع نیز اشاره کنیم که مبلمان اتاق‌های هتل نیز دارای اهمیت بسیار بالایی می‌باشد. دلیل این سخن نیز این است که همواره افرادی که در این هتل‌ها اقامت دارند بیشتر وقت خود را در داخل اتاق سپری خواهند کرد و برای همین نیز از مبلمان اتاق بیشتر استفاده خواهند کرد.

پس با توجه به این مسئله مبل و جلومبلی از جمله مهمترین وسایلی است که باید در داخل اتاق به آن توجه داشته باشیم. در وهله اول باید به راحتی مبلی که در داخل اتاق به کار گرفته می‌شود توجه داشته باشیم و باید مبل اتاق خواب را به گونه‌ای انتخاب کنیم که حس رضایت را به مشتری القا نماید.

نکات چیدمان اصولی تجهیزات مبلمان هتل

همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، زمانی که مسافر وارد یک هتل می‌شود، اولین چیزی که توجه او را به خود جذب خواهد کرد، نحوه چیدمان مبل‌های آن هتل خواهد بود. به عنوان مثال لابی هتل جایی است که از آن بیشتر به عنوان اتاق نشیمن استفاده می‌شود. پس با توجه به این مسئله باید در طراحی این بخش از هتل طراحی خاصی را به کار گرفت.

یا به عنوان مثال در سالن غذاخوری یا رستوران هتل باید طراحی مبلمان به گونه‌ای باشد که حس راحتی و صمیمت را به مشتری القا نماید. لازم به ذکر است که منظور از چیدمان مبل‌های هتل تنها نحوه قرارگیری آن نخواهد بود و ست کردن و نیز هماهنگ بودن تجهیزات مبل‌ها در اولویت می‌باشد.

نقش رنگ در تجهیزات مبلمان هتل

همان طور که می‌دانید در حال حاضر رنگ‌ها نقش بسیاری را در جذابیت ایفا می‌کنند. پس با توجه به این مسئله شما عزیزان قادر خواهید بود به واسطه استفاده از رنگ‌های جذاب برای مبل‌های خود، جذابیت هتل خود را دو چندان کنید. البته لازم به ذکر است که انتخاب رنگ برای مبلمان یک هتل نباید به صورت دلخواه و بی ربط به سایر اجزای هتل باشد؛

برای همین نیز توصیه ما به شما عزیزان این است که در زمان انتخاب رنگ مبلمان یک هتل بهتر است که مبلمان خود را مطابق با رنگ سقف و دیوارها در نظر بگیرید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با مبلمان ایبلو آشنا کنیم که سابقه همکاری با هتل درویشی و نیز مجموعه آبادگران را در کارنامه خود داشته است. در ادامه با ما همراه باشید.

مبلمان ایبلو

ایبلو مجموعه‌ای است که بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید مبلمان را دارد. برند ایبلو دارای دو شاخص مهم می‌باشد که عبارتند از کیفیت و کاربرد محصولات. مبلمان تولید شده در این مجموعه از تنوع بالایی برخوردار هستند و علاوه بر اینکه با استفاده از آن‌ها می‌توان به فضای منزل جلوه خاصی بخشید در فضاهای بزرگتری همچون هتل و رستوران‌ها نیز قابل استفاده هستند.

مجموعه ایبلو سابقه همکاری با مجموعه هتل‌های درویشی و مجموعه آبادگران را دارد و باتوجه به سابقه درخشانی که دارد می‌توانید از آن برای تهیه مبلمان هتل خود استفاده کنید. تمام مبلمان مورد نیاز برای بخش‌های مختلف از لابی هتل گرفته تا اتاق‌ها و کافی شاپ و رستوران هم به صورت ژورنالی و هم به صورت سفارشی از این مجموعه قابل خریداری می‌باشد.

تجهیزات مبلمان هتل ایبلو

مبلمان هتلی به آن دسته از مبلمانی هستند که در محیط‌هایی به مانند اتاق، لابی هتل و رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از مبلمان در مجموعه ایبلو توسط طراحان با تجربه ساخته شده است و با استفاده از بهترین متریال‌ها تولید می‌شوند.

نمونه‌های اجرا شده این سبک از مبلمان در مجموعه ایبلو از طریق سایت آن قابل مشاهده است. همچنین این مجموعه امکان سفارشی سازی مبلمان برای هتل‌ها و سایر فضاها را برای مشتریان خود فراهم کرده است و مشتریان قادر خواهند بود مبلمان خود را با طرح و مدل دلخواه سفارش دهند.

در این صورت فضایی با دکوراسیون خاص و کاملا شخصی سازی شده خواهید داشت. پس با توجه به این مسئله شما عزیزان قادر خواهید بود بسته به سلیقه خود و فضای هتل خود از محصولات این مجموعه ایبلو استفاده کنید.

خصوصیات مبلمان هتلی ایبلو

مبلمان و محصولات ارائه شده به واسطه برند ایبلو از جمله مبلمان‌های با کیفیت بازار می‌باشند. علاوه بر این مسئله همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، محصولات این برند دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد. ایبلو این امکان را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند به صورت سفارشی مبل مورد نظر خود را تهیه نمایند.

محصولات این برند خصوصیات بسیار زیادی دارد که از جمله آنان می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این برند در طراحی‌های محصولات خود اعم از تجهیزات مبلمان هتل و میز در معماری خود بیشترین دقت را به کار گرفته است. علاوه بر این مسئله مبلمان‌های هتلی این برند علاوه بر نمای بسیار زیبایی که دارند، اسکلت داخلی بسیار مستحکمی را نیز دارند؛ برای همین نیز مبلمان این برند تا سالیان طولانی شکل اولیه خود را به خوبی حفظ خواهند کرد.

همچنین جا دارد به این مسئله نیز اشاره کنیم که این برند در انتخاب پارچه نیز بسیار خوب عمل کرده است و بهترین جنس‌های پارچه را برای تجهیزات مبلمان هتل خود به کار گرفته است. علاوه بر این مسئله محصولات ایجاد شده به واسطه این برند دارای وزن بسیار خوب و مناسبی هستند و همین موضوع منجر به این شده است که حمل و نقل و جا به جایی این مبلمان بسیار راحت باشد.

مشاوره تجهیز مبلمان هتلی برای کاهش هزینه ها جاری و آینده

لازم به ذکر است که قیمت محصولات ایبلو نیز نسبت به کیفیتی که ارائه کرده است، بسیار مناسب می‌باشد. ایبلو در نقش مشاوره انتخاب مبلمان اینجا اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ نکته قابل توجه اینکه بسته به دکوراسیون هر فضایی از هتل، ایبلو خیلی را طراحی می کند که علاوه بر کاهش هزینه های اولیه، در آینده با کمترین هزینه و زمان بتوان روکش و … مبلمان خود را نو کنید.

محصولات ایبلو

علاوه بر تجهیزات مبلمان هتل چه مواردی توجه مشتریان را به یک هتل جلب خواهد کرد؟

1. از جمله موارد دیگری که توجه مشتریان را به یک هتل جلب خواهد کرد بهداشت و تمیز بود آن هتل می‌باشد. مطمعنا دیدن ملحفه‌های کثیف و چروک برای هیچ مسافری خوشایند نخواهد بود. حتی اگر هتل شما به روزترین وسایل را نیز داشته باشد، در صورتی که استفاده درست از آنان صورت نگیرد و چینش آنان دچار مشکل باشد، کیفیت هتل شما زیر سوال خواهد رفت.
2. نور پردازی نیز از جمله مواردی است که می‌تواند هتل شما را برای مسافر جذاب کند. نورپردازی با رنگ‌ها و طرح‌های مناسب و نیز متناسب با فضای کاربردی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. به عنوان مثال در صورتی که شما عزیزان در نورپردازی راهروهای خود از ایده‌های جذاب استفاده کنید، جذابیت بیشتری را برای مخاطب به ارمغان خواهید آورد.
3. کیفیت لوازم و تجهیزات هتل نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شاید برخی از شما عزیزان منظور ما را از کیفیت، مدرن بودن محصولات برداشت کنید؛ اما منظور ما این نیست. ممکن است که محصولات به کار رفته در یک هتل به سبک سنتی به کار گرفته شده باشند، اما کیفیت آنان بالا باشد و همین مسئله می‌تواند حس خوبی را به مشتری منتقل نماید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با اهمیت تجهیزات مبلمان هتل آشنا کنیم و به بررسی محصولات برند ایبلو نیز بپردازیم. همان طور که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، مبلمان یکی از حیاتی ترین عناصر به کار رفته در یک هتل می‌باشند و از اهمیت بسیار بالایی در جلب مشتری برخوردار هستند. دلیل این سخن نیز این است که مشتری در هنگام ورود در ابتدا با فضای آن هتل و دکوراسیون و مبلمان آن رو به رو خواهد شد. پس با توجه به این مسئله توصیه ما به شما عزیزان این است که در انتخاب مبلمان هتل خود دقت کافی را داشته باشید.
در پایان جا دارد به این موضوع اشاره کنیم که مبلمان ایبلو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با توجه به تنوعی که دارند، شما عزیزان قادر خواهید بود برای تجهیزات مبلمان هتل خود از محصولات این برند استفاده کنید. این را نیز به خاطر داشته باشید که همیشه در زمان خرید مبل راحتی و مبل کلاسیک و مبل نئوکلاسیک برای هتل مشاوره ای تخصصی از فعالان این حوزه ( چوب و مبلمان) بگیرید.

برای مطالعه بیشتر می توانید بر روی 10 نکته که قبل از خرید میز تلویزیون باید بدانید کلیک کنید.

واحد تحقیق و توسعه مبلمان ایبلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه