جستجو

بهترین برند های مبل راحتی در مشهد

بهترین-برند-های-مبل-راحتی-در-مشهد

فهرست مطالب

انتخاب مبل با توجه به فاکتور های هر شخصی، چالش ها و سختی های خاص خود را دارد. با ما همراه باشید تا به این ویژگی ها و بهترین برند های مبل راحتی در مشهد بپردازیم.

انتخاب بهترین برند های مبل راحتی در مشهد

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه تولید مبل باکیفیت فعالیت می کند که نه تنها در حال رقابت با برند های داخلی بلکه با برند های خارجی با کیفیت جهان نیز رقابت دارند. امروزه بیش از ۱۰۰ برند مبل در کشور فعالیت کرده که در میان این برند ها، انتخاب برند باکیفیت با توجه به سبک و درخواست مشتری اهمیت بسیار بالایی دارد.

با ما همراه باشید ضمن معرفی بهترین برند های مبل راحتی در مشهد به شاخص های مهم در انتخاب مبل باکیفیت و پردازیم.

مبل راحتی (کالکشن 1403) - ایبلو
مبل راحتی (کالکشن 1403) – ایبلو

مبلمان ایبلو

مجموعه ایبلو یکی از مجموعه های با سابقه در صنعت چوب و مبلمان راحتی بوده که با نام برند ایبلو از سال ۱۳۹۸ شناخته می ‌شود. در این مجموعه انواع مبل های راحتی، مبل کلاسیک، میز و صندلی، آینه های مدرن، میز ناهارخوری و غیره ساخته و طراحی می شوند. می ‌توانید جهت طراحی انواع مبلمان و اکسسوری متناسب با معماری داخلی به فروشگاه های مبل ایبلو مراجعه کرده و با توجه به نوع نیاز خود مبلمان متناسب را خریداری نمایید.

مبلمان چوب سنگ مشهد

گروه تولیدی چوب سنگ مشهد بیش از بیست سال در زمینه تخصصی تولید مبل فعالیت می‌ کند. این مجموعه توانسته چندین شعبه در مشهد و استان های دیگر تاسیس نمایند. این گروه از دانش و تکنولوژی های روز دنیا جهت تولید انواع نیمکت، صندلی، قفسه کتاب، میز ناهارخوری، جاکفشی، مبل، میز تلویزیون و غیره فعالیت‌ کند. چوب سنگ مبل های خود را با توجه به استاندارد های اروپایی نظیر اتریش، ایتالیا و غیره تولید و به بازار روانه می نماید.

توکا چوب

اگر تا به حال فعالیت کوتاهی در زمینه تولید مبل داشته باشید، قطعاً نام شرکت توکا چوب خاوران را شنیده اید. این مجموعه در سال ۹۰ مبلمان کودک و نوجوان را تولید کرد. توانسته با بهره گیری از مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات اروپایی صنایع چوبی را تولید نمایند. این مجموعه در مشهد و شهر های دیگر  فعالیت داشته و می توانید یا جهت خرید ست تخصصی مبلمان کودک و نوجوان با توجه به نمونه های مورد نظر خود به این مجموعه مراجعه نمایید.

در کنار این موارد می توانید برای خرید سرویس خواب بزرگسالان، آباژور و لوستر تخت گهواره ای دیوار کوب، مبل و صندلی نیز به این مجموعه مراجعه نمایید.

گوفر چوب

شرکت گوفر چوب یکی از شرکت های بنام و باسابقه در زمینه تولید انواع مبلمان مدرن خانگی و سرویس خواب در کشور می‌باشد. از خدمات گوفر می توان همچون ۲۴ماه گارانتی، 60 ماه خدمات پس از فروش محصولات، ایجاد نمایندگی های متعدد در سراسر کشور، واحد روابط عمومی برای بررسی پیشنهادات، انتقادات و شکایات و پیگیری مشتریان و تنوع زیاد محصولات نام برد.

مبلمان دقت مشهد

یکی دیگر از کارخانجات صنایع چوب در مشهد مجموعه مبلمان دقت بوده که در منطقه طرقبه مشهد است. در این مجموعه امکان خرید مبلمان استیل، مبلمان راحتی، مبلمان اداری، مبلمان هتلی، انواع درب، تجهیزات کابینت آشپزخانه و اتاق کودک وجود دارد.

یکی از مزیت های مبلمان، دارا بودن گواهینامه ایزو ۹۰۰۲ بوده که توانسته از شرکت های معتبر اروپایی دریافت نمایند. لازم به ذکر است که تمام محصولات ارائه شده در مبلمان ایبلو، چوب سنگ و دقت مشهد با ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود.

مبل یکنفره راحتی اورلاندو سبز
مبل راحتی اورلاندو

مبل گل سرخ

برخی افرادی که قصد خرید مبلمان راحتی و کلاسیک را دارند، مجموعه مبل گل سرخ در مشهد را انتخاب می کنند. برند مبلمان گل سرخ مربوط به فرزندان حاج آقای روغنی بوده که در سال ۱۳٧٥ این برند در مشهد تاسیس شد. خرید مبل کلاسیک اهمیت بسیاری دارد. چون این مبلمان با ظرافت بسیاری طراحی می شود. در نتیجه رضایت مشتریان نیز مورد توجه قرار می ‌گیرد. می‌ توانید با توجه به سبک مبلمان کلاسیک و راحتی خود جهت خرید میز و صندلی رستورانی، سرویس های مبلمان و میز ناهار خوری، سرویس خواب، وسایل دکوراتیو به مبلمان گل سرخ شهر مشهد مراجعه نمایید.

موارد مهم در خرید مبل راحتی در مشهد چیست

برای خرید بهترین مبل راحتی بهترین مبل راحتی چندین روش وجود دارد. اگر با موارد فنی و تخصصی مبل راحتی آشنایی ندارید بهتر است از دوستان یا آشنایان خود که اطلاعات بیشتری در این زمینه دارند کمک بگیرید و ترجیحا هنگام خرید در کنار شما حضور داشته باشند. اگر دوستی در حوزه مبلمان ندارین که بتوانید راهنمایی بگیرین بهتر است که از یک برند معتبر در این حوزه خرید کنید؛ بطور کل مبل‌هایی که به صورت شرکتی تحت نام یک برند تولید می‌شود کیفیت بهتری داشته و گارانتی معتبرتری نسبت به فروشگاه‌های شخصی مبلمان دارد. راه سوم برای خرید بهترین مبل راحتی می‌توانید با مشاورین ایبلو تماس گرفته و نیاز خود را بیان کنید تا همانند یک دوست باتجربه شما را در انتخاب و خرید مبل راحتی راهنمایی کنیم.

طراحی مبل با توجه به ارگونومی بدن

یکی از مسائل حائز اهمیت توجه به استحکام و ارگونومی مبل است. توجه به طراحی مبل اهمیت بسیار بالایی داشته و باید از کیفیت مطلوبی برخوردار داشتند. پایه های مبل مهم بوده و باید با اهرم یا پیچ مستقل متصل باشد. مبل باید در زمان نشستن افراد سنگین دچاره سنگینی نشود. همچنین وزن مبل باید به گونه ای باشد که امکان جابجایی آن وجود داشته باشد. کف مبل اهمیت داشته تا دچار افت کیفیت نشود.

توجه به رنگ و بافت پارچه مبل

بافت و رنگ پارچه دو موضوع کاملاً متفاوت بوده و باید برای به هر دو مورد در زمان خرید مبل توجه بسیاری نمایید. تراکم پارچه مبل هرچه بیشتر باشد، عمر و دوام پارچه نیز بیشتر خواهد بود. امروزه برند های معتبری در ایران و خارج از ایران در زمینه تولید پارچه مبل فعالیت می کنند که می توانید در بافت های درشت، بافت های ریز، بافت های مخملی گلدار، نقوش هندسی و غیره خریداری نمایید.

تمامی این موارد با توجه به طراحی های معماری داخلی فضای شما در نظر گرفته می شود.

الیاف پارچه مبل راحتی

پارچه های مبلی با توجه به کاربرد و هزینه های طراحی آن در سه دسته تقسیم بندی می شود که می توانیم به پارچه مبلی با الیاف طبیعی مانند چرم ابریشم و غیره اشاره نماییم. دسته دوم انواع پارچه مبلی با الیاف مصنوعی بوده که از پلی استر، ابریشم مصنوعی و غیر طراحی می شود. نوع سوم پارچه های ترکیبی بوده که از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی طراحی می شود.

در نظر داشته باشید الیاف مصنوعی ممکن است عمر کمتری داشته اما الیاف پارچه ای عمر بالایی دارد. می توانید برای کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت از الیاف پارچه های ترکیبی استفاده نمایید

جمع بندی

یکی از بزرگترین مجموعه های تولید مبل در کشور مجموعه ایبلو بوده که امکان ارسال رایگان از شهر مشهد به سراسر ایران را داشته و می توانید با توجه به انتخاب پارچه و رنگ دلخواه شما مبلمان با کیفیتی طراحی شود. تمامی مبل ها و تجهیزات مجموعه‌ی ایبلو با ٣٦ ماه گارانتی و ١٠ سال خدمات پس از فروش ارسال می شود.

برای جلوگیری از افت کیفیت محصولات بسته بندی و ارسال می شود. در این بحث به بهترین برند های مبل راحتی در مشهد پرداختیم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

برای مطالعه بیشتر به مقاله چگونه مبل بادوام و باکیفیت را تشخیص دهیم؟ مراجعه کنید.

9 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید روزتون بخیر
    لطفاً آدرس این برند های مبل در مشهد هم میذارین توی سایت
    ممنون

    1. با سلام احترام
      بله همان طور که ایبلو را همه به دقت در کیفیت می شناسن

  2. مبل راحتی خونه از چوب سنگ خرید کردم کیفیت شون اما قیمت هاشون بالاست

    1. ممنون نظر لطفتون هست ما دوست داریم کیفیت عالی و طراحی را باقیمت مناسب به دست مشتری برسونیم و سعی می کنیم در جشنواره ها و حراج قیمت ها را مناسب تر بکنیم ولی هزینه ها تحمیل شده به یک واحد تولیدی مثل ما که کیفیت خط قرمز هست زیاده بخاطر همین از سو خودمون کم کردیم که این هزینه ها سر بار مشتری نشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه