جستجو

بازار مبل سناباد مشهد

مبل کلاسیک

فهرست مطالب

شهر مشهد یکی از بزرگ ترین کلانشهر های ایران بوده که مراکز خرید متنوعی  دارد. این شهر در عرصه چوب نیز فعال بوده و یکی از متنوع ترین فروشگاه های مبل را در کشور دارد. با ما همراه باشید تا به بررسی یکی از بزرگ ترین بازار های مبل کشور به نام بازار مبل سناباد مشهد بپردازیم.

معرفی بازار مبل سناباد

منطقه سناباد به عنوان یکی از مناطق قدیمی شهر مشهد شناخته می ‌شود و مانند بازار مبل کلاهدوز از اصالت فراوانی برخوردار است. در فروشگاه های مختلف بازار مبل سناباد می توانید محصولات و کالا های چوبی متنوعی را مشاهده نمایید. در ادامه به تنوع محصولات فروشگاه های بازار مبل سناباد مشهد می ‌پردازیم.

محصولات موجود در بازار مبل سناباد

بازار مبل سناباد شهر مشهد فروشگاه های متنوعی وجود دارند که می توانید علاوه بر خرید مبل انواع صنایع چوبی، کابینت آشپزخانه، لوازم خانگی و غیر را خریداری نمایید. در این خیابان گالری های مبل مختلفی وجود داشته و مخاطبان و بازدیدکنندگان در ساعات مختلف روز می توانند از مغازه ها فروشگاه های این خیابان بازدید و مبل و کالای مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایند.

بازار مبل
بازار مبل

روش های دسترسی به سناباد مشهد

برای دسترسی به منطقه سناباد شهر مشهد می توانید از طریق خیابان آبکوه، خیابان صاحب الزمان، بلوار احمدآباد و میدان سعدی و بلوار فلسطین نیز دسترسی داشته باشید. سناباد یکی از مناطق محبوب برای ساکنان شهر مشهد محسوب می شود. امکان دسترسی با استفاده از مترو و اتوبوس وجود دارد. همچنین می توان از تاکسی های دربستی و خطی برای دسترسی به منطقه سناباد استفاده نمایید.

خرید مبل مناسب مطابق با طرح دلخواه

مبلمان و تجهیزات چوبی در  منازل سالیان سال کاربرد داشته و به عنوان یکی از موارد حائز اهمیت در طرح دکور و چیدمان منازل محسوب می شود. پس در زمان خرید مشاهده تنوع محصولات و اهمیت بسیاری داشته و می توان از مبلمان با کیفیت مطابق با ایده و اشکال در نظر گرفته شده خود را خریداری نمایید.

بازار مبل سناباد مشهد یکی از متنوع ترین و زیبا ترین بازار های مبل در شهر مشهد بوده که فروشگاه های دائمی و نمایشگاه های مبل بسیاری وجود دارد. می توانید از این مجموعه مبل متناسب خود را خریداری نمایید. همچنین امکان خرید محصولات و لوازم خانگی بسیاری نیز در این مجموعه وجود دارد. در زمان خرید حتما باید به گارانتی و خدمات پس از فروش محصول خریداری توجه نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش مبل

امروزه با توجه به کاهش کیفیت تجهیزات چوبی و انواع مبل محصولات باکیفیت با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود. مبل سازان و مجموعه های معتبر تنها فروشنده قبل نبوده و گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدتی برای کاربران دارند.

در صورت خرید مبل و تجهیزات چوبی از مجموعه ایبلو می توانید از خدمات پس از فروش ۶۰ ماهه و گارانتی ۲۴ ماهه تعویض و تعمیر مبل استفاده نمایید. مبلمان این مجموعه به صورت اختصاصی آنلاین و حضوری فرخته می شود. در زمان ارسال، محصولات وکیوم شده و برای جلوگیری از ورود آسیب به آن ها در بسته بندی های اختصاصی ارسال می شوند.

 

خرید مبلمان چرمی

چرم شهر مشهد آوازه بین المللی داشته و برای دوخت انواع لباس و غیر از چرم طبیعی مشهد استفاده می نمایند. محصولات چرم مشهد در تولید انواع مبلمان راحتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مبل های چرمی اصطلاحاً از دوام بالایی نسبت به محصولات دیگر برخوردار بوده اما توجه به فاکتور های مختلف مانندنوع مبل، نوع چوب و غیره در طراحی مبل اهمیت بسیار بالایی دارد. شهر مشهد دارای کارخانجات مختلف  تولید مبل های چرم بوده که تلاش می کنند محصولات خود را با کیفیت بالا ارسال نمایند. به عنوان مثال می توانیم به مجموعه ایبلو اشاره نماییم.

ممکن است قیمت مبل های چرمی در کمی بالاتر از مبل های دیگر باشد اما از دوام و کیفیت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. زمان خرید مبل باید به برند تولید مبل توجه نمایید. در صورتی که مبل چرمی خریداری شما از چرم نامرغوب باشد در کوتاه ترین زمان ممکن خراب می شوند. در صورت خرید مبلمان چرم مصنوعی با افت کیفیت سریع رو به رو می‌شوید و ممکن است مجبور به تعویض کلی مبلمان شوید. برای تولید مبل چرمی از از پوست حیوانات مانند گاو، شتر، مار و غیره استفاده می شود.

مبل جدید کلاسیک
مبل جدید کلاسیک

موارد کلی و جزییات مورد توجه در خرید مبل چیست

جنس پارچه نوع چوب استفاده شده مبل، برند ساخته شده مبل و رنگ بندی از موارد حائز اهمیت در خرید مبل محسوب می‌ شود. در کنار آن جزئیات بسیاری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته باشید. در ابتدا نوع وسایل و تجهیزات موجود در منزل را در نظر داشته باشید. معماری و ساخت بنا نیز اهمیت داشته و باید در ابتدا محل نصب و قرار دادن مبل را در نظر و تصور خود ترسیم نمایید. در نتیجه بتوانید با توجه به نوع و شکل پذیرایی و اتاق های خود مبل مناسب را انتخاب نمایید.

بسیاری از منازل گچبری های کلاسیک دارد. برای این گونه مناظر می توانید از مبل هایی که سبک کلاسیک دارد استفاده نمایید. منازلی که امروزه با چراغ های مخفی مدرن و اشکال مدرن طراحی و معماری شده است، می ‌توان از مبل های جدید با طرح های مدرن انتخاب و خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان متخصص و معماران داخلی در زمینه انتخاب موضوع با توجه به منزل گفتگو نمایید.

جمع بندی

در این بحث به طور اختصار به بررسی بازار مبل سناباد مشهد و کالا ها و محصولات موجود در این مرکز خرید اشاره کردیم. اگر قصد خرید مبل با قیمت های مقرون به صرفه، کیفیت و گارانتی و خدمات پس از فروش بلندمدت دارید، می توانید از محصولات تولید مجموعه ایبلو بازدید نمایید. امکان خرید آنلاین و حضوری برای مشتریان فراهم بوده و تمام کالا های ارسالی به صورت وکیوم بسته بندی و ارسال به صورت رایگان است. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای بررسی بازار های مبل شهر مشهد مقالات سایت ایبلو را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه