جستجو

انواع رنگ مبل راحتی

مبل راحتی پازلی

فهرست مطالب

هنگام خرید مبل پارامتر های مختلفی در نظر گرفته می شود که یکی از این پارامتر ها، توجه به رنگ پارچه مبلمان است. برای اطلاعات بیشتر و بررسی رنگ های محبوب و انواع رنگ مبل راحتی با ما همراه باشید.

ضرورت انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان

در انتخاب رنگ برای مبلمان، نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. اولین موضوعی که باید در نظر داشته باشید این است که رنگ ها بر روی احساسات تأثیر می‌گذارند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به روانشناسی رنگ ها مراجعه کنید.

در هنگام انتخاب رنگ برای مبلمان، بهتر است رنگی را در اولویت قرار دهید که مطابق با رنگ دلخواه خود است اما در کنار ان توجه به پارامتر های دیگر نیز مورد توجه است. یک قاعده کلی در انتخاب رنگ برای مبلمان این است که رنگ آن باید یا در تضاد با سایر رنگ‌ های موجود در محیط شما باشد یا مکمل آنها. متضاد بودن باعث می ‌شود مبلمان به نمایی جذاب ‌تر برخورد کند، در حالی که مکمل بودن باعث هماهنگی و ست شدن رنگ‌ها می ‌شود.

مبل راحتی جدید
مبل راحتی جدید

رنگ سبز

یکی از رنگ های اسپرت و شیک، طیف رنگی سبز است. اگر برای شما شادی و سلامتی اولویت اصلی است، بهترین انتخاب برای رنگ مبلمان، استفاده از پارچه ‌های سبز رنگ است. رنگ سبز نماد رشد و تجدید است و احساس آرامش، سرزندگی و خوش شانسی را در افراد مختلف به وجود می ‌آورد. این رنگ به شما احساس ارتباط با طبیعت را می‌ دهد و باعث می ‌شود احساسات مثبتی در افراد برانگیزد.

با استفاده از طیف گسترده‌ای از رنگ‌های سبز، می ‌توانید طرح‌های متنوعی برای دکوراسیون و رنگ‌ بندی مبلمان خود انتخاب کنید که با سلیقه شما هماهنگ باشند. این انتخاب نه تنها به زیبایی محیط شما افزوده می‌شود، بلکه با ایجاد حس آرامش و سلامتی، تأثیر مثبتی بر روحیه افراد خواهد داشت.

رنگ قرمز

رنگ قرمز به نمادی رنگ عشق بوده و همچنین از ظاهر دراماتیکی برخوردار است. گرمای مطلق این رنگ و ظاهر بی‌نظیری که زیر نور مصنوعی ایجاد می‌ کند، آن را به گزینه‌ای عالی برای دکوراسیون تبدیل می کند.

یکی از دلایل مهمی که افراد مختلف را به انتخاب مبلمان با رنگ قرمز سوق می دهد، گرمای خاصی که این رنگ دارد است. در مناطقی با آب و هوای سرد، رنگ قرمز می‌تواند فضا هایی جذاب و دلنشین ایجاد کند و حالتی از گرما و راحتی را به فضا می ‌بخشد.

انتخاب این رنگ باعث تحولی بزرگ و جذاب در دکوراسیون محیط شده و به فضای شما شخصیت و دلچسبی خواهد بخشید. برای خرید انواع مبل راحتی و مشاهده مدل مبل راحتی به فروشگاه اینترنتی تولیدی مبل ایبلو مراجعه کنید.

سفید و آبی

رنگ آبی یکی از رنگ های محبوب برای انتخاب و خرید مبلمان راحتی است. برای ایجاد یک فضای آبی که مستقیماً از منظره دریا الهام گرفته شده است، ساده‌ترین راه افزودن سایه‌های سرد آبی اقیانوسی است. این سایه‌ها باید به گونه‌ای انتخاب شوند که هم رنگ آب دریا و هم رنگ آسمان را بازتاب دهند.

برای ایجاد یک حس ساحلی فوق‌العاده، می ‌توانید مبلمان خود را با ترکیبی از رنگ‌های قرمز، سفید و آبی تزئین کنید. اگر فضا را با رنگ‌ هایی مانند بژی، شنی و کرم ترکیب کنید، احساس سردی نخواهید داشت. این ترکیبات رنگی، حسی از آرامش و زیبایی در فضای شما ایجاد خواهد کرد. با تاکید بر انتخاب رنگ‌ هایی که به ذهن ما منظره دریا را می ‌آورند، برخورداری از یک فضای آرام و زیبا تضمین می‌شود.

رنگ خاکستری

رنگ‌ های خاکستری همواره از جمله محبوب ‌ترین و پرطرفدار ترین گزینه ‌ها برای دکوراسیون فضا ها بوده‌ و به اکثر انواع فضا ها مناسبی می ‌باشند. با این حال، انتخاب رنگ خاکستری مناسب با نور طبیعی فضای شما در طول روز بسیار حیاتی است.

در فضاهایی که به سمت شمال یا شرق جهت‌گیری دارند و دارای نور کمتری هستند، بهتر است از انواع رنگ خاکستری تیره یا روشن با سایه زرد استفاده کنید تا حس گرما و روشنایی به آنها بخشیده شود.

مبل جدید ال
مبل جدید ال

طیف رنگ قهوه ای

قهوه ای در طیف های رنگی مختلفی دیده می شود. رنگ قهوه ‌ای روشن از جمله رنگ‌های بسیار خنثی است که به آسانی با سایر رنگ‌ ها هماهنگ می‌شود. دو رنگ مکمل این رنگ، آبی و سیاه هستند. گاهی نیز از رنگ کرم برای ست کردن با قهوه ‌ای روشن استفاده می ‌شود. با این ترکیبات، می ‌توانید یک فضای آرام و زیبا ایجاد کنید که هماهنگی بین اجزای مختلف آن بسیار دلپذیر باشد.

رنگ کرمی

یکی از رنگ های پرطرفدار و مدرن، کرمی است که در اغلب مبلمان مدرن مانند مبل ال و غیره دیده می شود. رنگ کرم، علاوه بر اینکه روشن و دلپذیر است، نماد دوستی و صمیمیت است. اگر قصد دارید برای آپارتمان یا اتاق نشیمن کوچک مبلی بخرید، بهترین گزینه رنگی که می‌توانید انتخاب کنید، رنگ کرمی است. این رنگ، فضای خانه را باز و دلپذیر نشان می‌ دهد. می ‌توانید رنگ کرم را با رنگ‌های قهوه ‌ای، آبی، سفید و صورتی ست کنید.

مبل راحتی 2024
مبل راحتی 2024

سخن نهایی

در این بحث به بررسی انواع رنگ مبل راحتی پرداختیم. اگر قصد خرید مبل جدید راحتی در اشکال و طرح های مختلفی را دارید، یکی از بهترین مجموعه ها، تولیدی مبلمان ایبلو است. در این تولیدی می توانید مبلمان مد نظر خود را با تخفیفات ویژه مستقیما از تولیدی مبل خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه