جستجو

مبل چوبی مینیمال

مبل مینیمال

فهرست مطالب

همیشه یکی از پرفروش‌ترین مبلمان راحتی، مبل مینیمال بوده که از ساده ترین طرح ها و اشکال طراحی شده است. برای بررسی و معرفی مبل چوبی مینیمال همراه ما باشید.

معرفی مبل چوبی مینیمال

مبلمان مینیمال جز ساده‌ترین مبلمان در جهان بوده که از لحاظ ابعاد و طراحی بدون تمرکز به جزئیات آن تولید می‌شود. این نوع مبل به‌طور معمول از مواد ساده و با کیفیت ساخته می‌شود، با طراحی‌هایی که به کم‌جا بودن، خطوط ساده و منحنی‌‌های کمتر توجه دارد. این مبلمان اغلب از رنگ‌ های خنثی یا ترکیبی از آنها استفاده می‌کند تا ظاهر آرام و متناسب با محیط باشد.

ویژگی های مبل چوبی مینیمال

مبل‌‌های مینیمال اغلب از پارچه ‌های ساده و با رنگ‌‌های خنثی یا ترکیبی از آن با رنگ‌‌های گرم و سرد تولید می ‌شوند. طراحی آن ها اغلب با حجم کمتر و استفاده از اسفنج ‌های کمتر و به‌صرفه‌تر است تا جایی که تمرکز بیشتری بر راحتی و سادگی داشته باشد. اشکال مختلف مبل مینیمال معمولاً ارتفاع کمتری دارند، همچنین باید با تزئینات مرتبط مثل پاف و کوسن‌های تزئینی همراه شوند تا جلوه‌ی کلی مبل را بهبود بخشند و با محیط اطراف هماهنگی بیشتری داشته باشند.

مبل چوبی
مبل چوبی

خصوصیات مبل چوبی مینیمال

مبل‌های مینیمال به دلیل استفاده بهینه از متریال‌های باکیفیت عمر بالایی داشته ولی حجم زیادی از مبل با اسفنج طراحی می شود. مقدار چوب این مبلمان از سبک‌های کلاسیک و حتی مدرن کمتر است.

وزن کاناپه‌‌های مبل مینیمال نسبت به دیگر سبک‌‌ها کمتر است. در تولید بدنه این مبلمان از مواد سبک‌تر استفاده می‌شود. در این صورت حمل‌و‌نقل و جا‌به‌جایی آن آسان بوده و نیازی به هزینه ‌های بالایی جهت خرید نیست. دوخت‌های این مبلمان معمولاً ساده و با خطوط صاف است و استفاده از دوخت‌های چستر و مشابه آنها کمتر است. پایه‌های مبل مینیمال همیشه به شکلی ساده و ظریف تولید می‌‌شوند، بدون استفاده از جزئیات زیاد که ممکن است ظاهر کلی را پیچیده کنند تا با سبک های مختلفی دکوری هماهنگ شود.

مبل ال مینیمال

یکی از زیبا‌ترین اشکال مبل مینیمال، نوع ال بوده که زیر مجموعه مبل‌راحتی است. مبل‌ال مینیمال به دلیل طراحی کم‌حجم و ساده خود در فضاهای کوچک، مورد توجه قرار می‌‌گیرد. این مبلمان با نشیمن به شکل حرف L یا زاویه 90 درجه و بدون تزئینات تولید می‌شود.

این نوع چیدمان به صورت مناسبی فضای محیط را زیبا‌تر و جذاب ‌تر می‌کند و امکان هماهنگی آسان با سایر اجزای خانه را فراهم می‌‌کند. این مبلمان بدون پایه یا پایه ‌دار تولید می‌شود و بیشتر در رنگ‌‌های خنثی با تناژ روشن طراحی می‌گردد.

مبل مینیمال چوبی
مبل مینیمال چوبی

قیمت مبل راحتی مینیمال

قیمت مبل راحتی مینیمال به دلیل استفاده از متریال‌های متوسط، طراحی ساده و عدم استفاده از تزئینات گران‌قیمت، معمولاً پایین‌تری دارد. عدم استفاده از دوخت‌‌های گران‌قیمت مانند چستر و استفاده از مقادیر کمتری از چوب، همچنین استفاده از اسفنج‌های سبک و ارزان، به کاهش قیمت مبل کمک می‌کند. به همین دلیل، مبلمان مینیمال به عنوان یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها در بازار مبلمان محسوب می‌شود. در صورت استفاده از چوب بیشتر قیمت آن نسبت به مبلمان مینیمال با چوب طبیعی کمی بالا‌تر بوده و دوام بیشتری نیز دارد.

مبل مینیمال کلاسیک

ترکیب مبل مینیمال با جزئیات چوبی ظریف و طراحی ساده، یک نسخه مدرن و شیک از مبل کلاسیک را به وجود آورده است. این مبلمان علاوه‌بر نشیمن و پشتی اسفنجی، دارای دسته‌‌ها و پایه‌های چوبی زیبا است که جزئیات زیبایی به آن می‌بخشد. از تزئینات و نقوش منبت کاری اجتناب شده و خطوط آن‌ها معمولاً منحنی و زیبا هستند. وزن مبل مینیمال چوبی به دلیل استفاده بیشتر از چوب، ممکن است بیشتر باشد، اما همچنان کمتر از مبلمان کلاسیک سنتی است.

این مبل‌ کلاسیک با ارتفاع کم، اسفنج نرم و طراحی شیک، با استفاده از پارچه‌های مبلی رنگ خنثی در کنار چوب طبیعی، جلوه‌ای زیبا ایجاد می‌کنند.

دکوراسیون همراه مبل چوبی مینیمال

برای اکسسوری‌های تزئینی و کاربردی کنار مبل مینیمال بدون پایه، پاف‌های نرم و بدون پایه گزینه‌ی عالی‌ هستند. این پاف‌‌ها نه تنها به زیبایی و جلوه مبل کمک می‌کنند، بلکه در مواقعی که تعداد نفرات زیاد است، به عنوان نشیمن کمکی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌ توانید آنها را برای میز جلو مبلی یا میز عسلی نیز استفاده کنید تا به خوبی با مبل هماهنگ شوند. چیدمان و دکوراسیون داخلی خود را بر اساس نوع فضا، ابعاد و سبک طراحی مبلمان انتخاب کرده و توجه کنید که فضای بیش از حدی را اشغال نکند.

مبل چوبی مینیمال
مبل چوبی مینیمال

بهترین فضا ها برای استفاده از مبلمان چوبی مینیمال

مبل‌‌های مینیمال به‌طور گسترده در فضا های عمومی مانند هتل، کافه، و حتی محل کار نیز استفاده می‌شوند. این مبل در خانه، مخصوصا در فضاهای کوچک و نقلی بهترین گزینه است. این مبلمان باعث ایجاد احساس فضای بزرگ‌تر و جلوگیری از شلوغی بی‌مورد در خانه می‌شود.

اگر به دنبال یک مبل راحت و شیک برای خانه‌ کوچک هستید که به زیبایی و راحتی دکوراسیون خانه کمک کند، حتما به نمونه‌های مینیمال و راحتی توجه کنید. علاوه بر پذیرایی می‌توانید آنها را در اتاق نشیمن، جلوی تلویزیون، گوشه ‌ای از اتاق خواب و حتی هر گوشه‌ای از خانه که می‌خواهید جلوه‌ی زیباتری به آن ببخشید، استفاده کنید. همچنین می‌ توانید از پاف‌‌های ست در کنار مبلمان خود برای جلوه‌ی بیشتر استفاده نمایید.

جمع بندی

به دلیل این که امروزه فضا‌های مسکونی با ابعاد کوچک‌تری بنا می‌شود، افراد به دنبال مبلمانی ساده با ابعاد کوچک‌تری هستند که استفاده چند منظوره داشته و برای استراحت و پذیرایی از مهمان گزینه مناسبی باشند. در کنار آن، هماهنگی مبل با دکوراسیون نیز مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مبل راحتی مینیمال و مبل چوبی مینیمال با کارشناسان تولیدی مبل ایبلو در ارتباط باشید. در تولیدی مبلمان ایبلو اشکال مختلفی از مبلمان راحتی کلاسیک و مینیمال و اشکال متنوع میز‌ناهارخوری، میز تلویزیون و غیره تولید می شود. با مراجعه به سایت می‌توانید با تولیدات و قیمت محصولات تولیدی مبلمان ایبلو آشنا شوید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه