جستجو

کاربرد بین بگ یا مبل شنی

بین بگ چیست

فهرست مطالب

بین بگ یا به عبارت دیگر مبل شنی در واقع مبل راحتی بوده که در شکل و طرح خاصی ساخته می‌شود. اگر قصد خرید بین بگ را دارید، برای اطلاعات  از کاربرد بینگ یا مبل شنی همراه ما باشید.

راحتی بین بگ

صندلی‌ های بین‌بگ و مبل شنی هر دو گزینه‌ هایی راحت و آرامش‌بخش برای استراحت هستند. بین‌بگ، با ساختاری از آستر، پارچه، پلی‌استایرن، و دانه‌های شنی، به شما اجازه می‌دهد در هر شکل و حالتی که دوست دارید، به آرامش بنشینید. این انعطاف پذیری، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، وزن سبک بین‌بگ، انتقال آسان آن را و استفاده‌ی آسان تر می ‌کند.

هپی چیر
هپی چیر

کاربرد بین بگ یا مبل شنی

مبل‌ های شنی و بین‌بگ، یکی از خانواده پاف ‌ها هستند که با ساختار خاصی که دارند:

  1. از آسیب به ستون فقرات جلوگیری می‌کنند: این مبلمان کلاف نداشته  و با توجه به طراحی خاص آن، به ‌خصوص برای افرادی که با مشکلات کمردرد روبرو هستند یا از نشستن بر روی مبل‌های سفت خسته می‌شوند، بسیار مفید هستند.
  2. راحتی درمحیط کار: در فضا های کاری و شرکت‌ها از این نوع مبل‌ ها را برای استراحت کارمندان استفاده می کنند تا انرژی لازم برای ادامه فعالیت ‌های کاری را حفظ کنند.
  3. استفاده طولانی مدت در منزل: در محیط خانه نیز، افراد می‌توانند از این مبل‌ها برای استراحت و انجام مطالعات خود بهره ببرند. با نرمی، راحتی و انعطاف‌پذیری بالای آن ها، افراد می‌ توانند برای مدت طولانی بر روی این مبل‌ها بنشینند بدون این که احساس خستگی داشته باشند.

متریال ساخت بین بگ

درون بین‌ بگ‌ ها از یونولیت ‌هایی با دانه‌های ریز و درشت استفاده می ‌شود که علاوه بر نرمی و راحتی فراوان، بسیار فرم‌پذیر هستند. این ویژگی به خصوص در بین‌بگ‌ هایی که به شکل گرد یا مخروطی ساخته شده‌اند، بیشتر به چشم می‌آید. علاوه بر این، بین ‌بگ‌ ها ویژگی ‌های دیگر زیادی نیز دارند، از جمله می توان به قابلیت تعمیر پذیری آن ها اشاره کرد. در صورت نیاز به تعمیر در کمترین زمان ممکن در محل تعمیر می شود. این بین ‌بگ ‌ها قابل تعمیر بوده و در صورت نیاز، می ‌توانید آنها را تعمیر کرده و دوباره از آن ها استفاده کنید.

مبل کتابخانه
مبل کتابخانه

اشکال متنوع مبل بین بگ

تنوع بین‌ بگ‌ ها و مبل‌های شنی بر اساس ابعاد آنها به سه گروه تقسیم می‌شود. نوع اول همان بین ‌بگ‌ های تک‌ نفره هستند که برای یک نفر طراحی شده‌ اند و در زمینه‌ی استراحت فردی مورد استفاده قرار می ‌گیرند. در نوع دوم، بین‌ بگ‌ های دو نفره وجود دارد که برای استراحت و راحتی دو نفر مناسب هستند و پرطرف‌ دار تر از گروه اول هستند. نوع سوم، بین ‌بگ ‌های بزرگ یا سه ‌نفره، با ابعادی بزرگ تر که معمولاً کمتر استفاده می ‌شوند.

شرکت‌ها و تولیدکنندگان این محصولات، از جمله بین‌بگ‌ ها را در انواع اشکال، در انواع طرح و رنگ‌های مختلف با توجه به سفارش مشتری طراحی می کنند.

مزیت های مبل بین بگ

بین بگ یا مبل شنی دارای مزایای بی‌ شماری است که از آن‌ها برای راحتی و رضایت کاربران بهره‌مند می‌ شود. انعطاف‌پذیری بالا این مبل به امکان تغییر شکل و حالت آن مطابق با نیاز و سلیقه کاربران اشاره دارد. با وزن کم و حمل‌ونقل آسان، این مبل به راحتی قابل جابجایی و انتقال است.

مقاومت بالای مبل شنی به این معنا است که توانایی تحمل وزن‌ های مختلف را دارد و برای استفاده‌ی طولانی مدت مناسب است. قابلیت تعویض مواد داخلی این مبل به کاربر امکان می‌دهد که با تغییرات در داخل آن، راحتی نشستن را بهبود بخشد. استفاده از این مبل می‌تواند به کاهش خطر آسیب به ستون فقرات کمک کند و از طرفی، بدون نگرانی از آسیب‌دیدگی، می‌توان آن را با آب شستشو داد. این ویژگی‌ ها باعث می ‌شود بین بگ یا مبل شنی، یک گزینه مناسب برای راحتی و سلامتی در استفاده روزمره باشد.

عوامل موثر در خرید مبل بین بگ

قیمت بین بگ یا مبل شنی توسط عوامل مختلفی تحت تأثیر قرار می‌ گیرد که از جمله می توانیم به نوع متریال ساخت، کیفیت بافت مبل هپی چیز، طراحی مبل و اندازه ان اشاره کنیم.

متریال

نوع پارچه و متریال مورد استفاده در ساخت بین بگ تأثیر زیادی بر قیمت دارد. بین بگ‌ هایی که از پارچه ‌های با کیفیت بالا مانند ابریشم ساخته شده ‌اند، معمولاً هزینه‌ی بیشتری دارند. همچنین، استفاده از متریال‌هایی مانند پنبه، پلی‌استر، و مخلوط‌ های آنها نیز می ‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.

کیفیت بافت

کیفیت بافت و پارچه نیز بر قیمت بین بگ تأثیرگذار است. بین بگ‌ های با بافت و درز های محکم و مقاوم معمولاً هزینه‌ بیشتری دارند، زیرا دارای کیفیت ساخت و ماندگاری بیشتری هستند.

مبل شنی
مبل شنی

طراحی و ساخت

طرح و طراحی محصول نیز می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. بین بگ‌های با طرح‌ها و الگوهای خاص، طراحی‌های هنری، یا برندهای معروف معمولاً هزینه‌ی بیشتری دارند.

اندازه و ابعاد

اندازه و ابعاد محصول نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. بین بگ ‌های بزرگ تر و کوچکتر ممکن است هزینه‌ی متفاوتی داشته باشند.

برند

برند تولیدکننده نیز می‌تواند روی قیمت آن تأثیر بگذارد. بین بگ‌هایی که از برند های معروف تولید می ‌شوند، به دلیل کیفیت متریال استفاده شده، گارانتی و خدمات پس از فروش ان قیمت بالایی دارند.

پارچه مبلمان بین بگ

پارچه‌های مبلمانی به طور خاص برای استفاده در مبلمان طراحی شده ‌اند و دارای ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر لکه، و پایداری رنگ هستند. این پارچه‌ها معمولاً از الیاف مختلفی مانند پلی استر، نایلون و در برخی اوقات پنبه تشکیل شده ‌اند. به عنوان مثال، چرم یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه برای بین بگ‌های مبلمان است که از پوست حیوانات مانند گاو، بز، خرگوش و خوک تهیه می ‌شود. چرم معمولاً مقاوم و دوام بالایی داشته و دارای ظاهری شیک و لوکس است.

سخن آخر

بحث امروز ما در مورد مبل بین بگ یا هپی چیز بود. برای اطلاع از قیمت بین بگ و خرید هپی چیز مستقیما از تولیدی مبل به مبلمان ایبلو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه