جستجو

میز عسلی تاشو

میز عسلی مینیمال

فهرست مطالب

یکی از اشکال میز عسلی، نوع تاشو بوده که در ابعاد مختلفی برای فضای داخلی یا فضا های باز مانند کمپینگ استفاده می شود. برای آشنایی با میز عسلی تاشو با ما همراه باشید.

میز عسلی در فضای داخلی

در زمان‌های امروز، میز عسلی به عنوان یک عنصر ضروری و جذاب در دکوراسیون منزل یا محیط کار شناخته می‌ شود. انواع مختلفی از میز های عسلی با طراحی ‌ها و جنس‌های گوناگون در بازار وجود دارند. که می توانیم به سبک های کلاسیک تا مدرن اشاره کنیم. که با متریال متنوع از چوب و سنگ تا فلز و حتی ترکیبی از آ نها ساخته می شود. بنابراین، با توجه به سلیقه و استایل داخلی، می ‌توانید میز عسلی مناسبی را انتخاب کرده و باعث زیبایی و شکوه محیط خود شوید.

میز عسلی تاشو
میز عسلی تاشو

کاربرد های میز عسلی تاشو

استفاده اصلی از میز های عسلی معمولاً در پذیرایی از مهمانان است که آنها را به راحتی می ‌توان در محیط قرار داد. این میز‌ها به دلیل طراحی فشرده خود، قابلیت جا به جا کردن را فراهم می‌کنند و می‌ توانند به راحتی در مکان‌های مختلف قرار گیرند تا برای پذیرایی از مهمانان مناسب باشند.

یکی از کاربرد های رایج میز عسلی چوبی کلاسیک، استفاده به عنوان محل قرار دادن اشیاء دکوری و تزیینی در فضای داخلی است. از جمله این اشیاء می ‌توان به گلدان‌ ها و مجسمه ‌ها اشاره کرد. که با قرار گرفتن بر روی میزهای عسلی، زیبایی و شکوه به محیط اضافه می‌ کنند. علاوه بر موارد ذکر شده این میز به دلیل عملکرد تاشوندگی در سفر و کمپینگ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت های میز عسلی تاشو و جلومبلی ثابت

میزهای عسلی و جلومبلی به عنوان اجزای اساسی در دکوراسیون هر منزل محسوب می ‌شوند. تفاوت اصلی بین آنها در ابعاد است. میز های جلومبلی از ابعاد بزرگتری برخوردارند و به همین دلیل وزن سنگینی دارند. در میز های جلومبلی، ظروف پذیرایی مانند میوه‌خوری چوبی، آجیل‌خوری چوبی و شیرینی‌خوری چوبی در مهمانی‌ ها قرار می ‌گیرند.

به دلیل وزن بالای میزهای جلومبلی، جابه‌جایی آنها دشوار است و بنابراین برای پذیرایی از مهمانان، از میزهای عسلی تاشو چوبی استفاده می‌ شود که سبک و کم‌ حجم هستند و حمل و نقل آن ها آسان است. برای مقایسه دقیق تر و مشاهده طرح های جلومبلی و میز عسلی تاشو به تولیدی مبل ایبلو مراجعه کنید.

مزیت خرید میز عسلی تاشو

مدل میز عسلی چوبی کلاسیک به شما امکان می ‌دهد که در فضای محدود، میز های عسلی دیگر را به همراه خود قرار دهید. این نوع میز ها از امکان جداشدن قابلیت‌هایی نیز برخوردارند، بنابراین می ‌توان آن‌ها را به صورت جداگانه استفاده کرد. میز های عسلی تاشو با طرح‌ ها و قیمت‌ های متنوع در بازار یافت می ‌شوند. قیمت آنها به جنس و مواد استفاده در تولید آنها بستگی دارد.

متریال های پرکاربرد ‌ چوب و شیشه بوده که برای ساخت این میز ها استفاده می‌ شود. هرچه چوب باکیفیت و بادوامی استفاده شود، قیمت بالا تری خواهد داشت. تمامی محصولات ارائه شده در تولیدی مبل ایبلو نظیر مبل کلاسیک، مبل راحتی، جلو مبلی  میز عسلی، میز ناهارخوری، میز تلویزیون و سرویس خواب با تضمین کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود. با خیال راحت می توانید خریداری کنید.

میز عسلی
میز عسلی

قابلیت های میز تاشو

میز عسلی تاشو، با ویژگی ‌های تاشوندگی و اندازه کوچک، فضای کمتری را اشغال و به راحتی می ‌تواند محیطی را برای استراحت، نهار خوردن، و قرار دادن لوازم مختلف فراهم کند. ظاهر ساده این میز ها آن‌ ها را برای دکوراسیون اتاق پذیرایی و غذاخوری در منازل بسیار مناسب و کاربردی می‌ کند. در ادامه به قیمت میز عسلی تاشو اشاره می کنیم.

طراحی شیک و ساده این میز ها باعث می‌ شود فضای زیادی از دکور منزل را اشغال نکنند. و در زمان نیاز، به راحتی باز و به میهمانان نشان داده شوند. میز عسلی تاشو را می ‌توان در فضای کمد دیواری خانه نیز قرار داد. بسیاری از افراد، از این میز ها در اتاق خواب خود استفاده می ‌کنند، آن ‌ها را به عنوان میز آرایش، میز پذیرایی و میز مطالعه قرار و در زمان نیاز، به راحتی آن ‌ها را باز و استفاده می ‌کنند. رنگ و جنس مدل‌ه ای مختلف این میز ها بهترین و زیباترین دکوراسیون را در خانه ایجاد می کند.

اشکال مختلف میز عسلی

میزهای عسلی تاشو چوبی

این نوع میز ها از دوام و استحکام بالایی برخوردارند. با جلوه طبیعی و زیبای چوب، این میز ها گزینه بسیار خوبی برای قرار گرفتن در فضا های پذیرایی منازل هستند. به دلیل تنوع کاربرد و زیبایی ظاهری، می‌ توان آنها را به عنوان یک انتخاب متنوع و شیک در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار داد.

میزعسلی مدرن
میزعسلی مدرن

میزهای عسلی تاشو فلزی

این نوع میزها به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دارند، بیشتر در فضا های باز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این میزها معمولاً در کافه ‌ها، رستوران ‌ها و فضا هایی با تردد بالا مورد استفاده قرار می ‌گیرند. جلوه بصری این میزها به اندازه دیگر انواع میزها چشم‌گیر نیست، اما دوام و استحکام آنها بالاست که این امر باعث می‌شود در فضا هایی که نیاز به میزهای مقاوم دارند، از آن ها استفاده شود. می توانید میز عسلی تاشو فلزی را در باغ، ویلا یا هر فضای باز دیگر حتی در مقابل باران و باد قرار دهید.

میزهای عسلی تاشو پلاستیکی

این نوع میزها به عنوان یک گزینه مناسب برای اتاق بازی کودکان شناخته می ‌شوند. با توجه به انعطاف بالایی که دارند، از شکستگی و عوامل دیگر هنگام بازی کودکان جلوگیری می کند. این میز با وزن سبک و رنگ‌ های شاد و متنوع، برای اسباب بازی کودکان و سرو غذای آنها بسیار مناسب هستند. اما به دلیل ظاهری که برای فضا های پذیرایی مناسب نیست، استفاده از آنها در این اماکن پیشنهاد نمی ‌شود.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد میز عسلی تاشو بود. سعی داشتیم به ویژگی ها و مواردی که در زمان خرید میز عسلی تاشو لازم است، اشاره کنیم. برای مشاهده قیمت میز عسلی تاشو و تصویر میز عسلی جدید و شیک با توجه به تنوع بالای آن به فروشگاه آنلاین تولیدی مبلمان ایبلو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه