بهترین بازارهای مبل کرج

مبل پازلی

فهرست مطالب

کرج امروزه یکی از کلان شهر‌های بزرگ ایران بوده که در نزدیکی پایتخت ایران، شهر تهران قرار دارد. با ما تا اخر همراه باشید تا به طور مشخص به بهترین بازارهای مبل کرج بپردازیم.

بازار مبل عظیمیه

بازار مبل بلوار عظیمه کاج، یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولید مبلمان است که در منطقه عظیمیه شهر کرج واقع است. عظیمیه یکی از نواحی مرفع و زیبای شهرستان کرج است. این منطقه به دلیل واقع شدن در دامنه‌های کوه البرز و نزدیکی به چشمه‌های طبیعی و رودخانه چالوس، همواره به محلی مورد توجه گردشگران و مهاجران از نقاط مختلف تبدیل شده است.

آب و هوای مطلوب و محیط آرام و دلپذیر این منطقه، به همراه فروشگاه‌های بزرگ و متنوعی که مبلمان باکیفیت و گران‌قیمت ارائه می‌دهند، بازار مبل بلوار کاج را به یکی از محبوب‌ترین بازارهای خرید مبلمان در کرج تبدیل کرده است. با وجود جدید بودن این بازار با قدمت کمتر از 15 سال، ارائه‌دهندگان مبلمان در این مکان تمرکز بیشتری دارند و تلاش می‌کنند تا با ارائه محصولات باکیفیت و متنوع، نیاز مشتریان را برطرف سازند.

بازار مبل گوهردشت

یکی دیگر از بازارهای مبل شهر کرج، بازار مبل گوهردشت است که در فلکه اول منطقه گوهردشت شهر کرج واقع شده است. این بازار به عنوان یکی از معروف‌ترین بازارهای مبلمان در این شهر شناخته می‌شود. این منطقه به دلیل وجود مراکز تجاری معتبر و فروشگاه‌های بزرگ مبل، جایگاه ویژه‌ای در بازار مبل کرج دارد.

فروشگاه‌ها و مغازه‌های مبلمان در اطراف فلکه اول گوهردشت، به ویژه در ابتدای بلوار مطهری، محل تجمع برندهای معروفی هستند که محصولات باکیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهند. این بازار به دلیل موقعیت مکانی مرکزی و تنوع محصولاتش، یکی از مقاصد پرطرفدار برای خرید مبلمان در شهر کرج محسوب می‌شود. ضمن اینکه باید گفت برای خریدی مطمئن و لذت بخش بدون مراجعه حضوری شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترینی خرید مبلمان از شعب فعال مبلمان ایبلو در سراسر کشور، رنگ، طرح و نوع مبلمان مورد نظر را ثبت سفارش داده و خریداری کنید.

مبل راحتی جدید
مبل راحتی جدید

بازار مبل رستاخیز گوهردشت

بازار مبل رستاخیز گوهردشت، یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید مبلمان در کرج است. این بازار با سابقه فروش مبلمان باکیفیت و قیمت مناسب، جایگاه خوبی در بازار مبل کرج دارد. بازار مبل رستاخیز در فاز ۲ گوهردشت، واقع در بلوار رستاخیز قرار دارد و به عنوان یک مقصد مهم برای خرید مبلمان در کرج شناخته می‌شود.

بازار مبل خیابان امیری

به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبر‌ترین بازارهای مبل در کرج، می‌توان به بازار مبل خیابان امیری اشاره کرد. فروشگاه‌‌های این بازار بیشتر دارای سابقه و اصالت هستند که موجب شده به عنوان یک مقصد مهم برای خرید مبلمان در این شهر شناخته شود. اگر به دنبال خرید مبل با قیمتی مقرون به صرفه هستید، بازار مبل خیابان امیری گزینه مناسبی خواهد بود.

معمولاً مبلمان این بازار با قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شود، اما به دلیل کاهش قیمت، کیفیت آن نیز به نسبت دیگر بازارهای مبل کرج کمتر است. بنابراین، اگر به دنبال خریدی با کیفیت و قیمت منصفانه هستید، پیشنهاد می‌شود که بازارهای دیگر نیز را بررسی کنید. بازار مبل خیابان امیری در خیابان امیری، نزدیک به میدان کرج و خیابان شهید بهشتی واقع شده است.

بهترین نوع پارچه برای انواع مبل

در ادامه مطلب بهترین بازارهای مبل کرج باید گفت که نوع پارچه یکی از پارامترهای اصلی در خرید انواع مبل است. در انتخاب مبلمان، بررسی جنس پارچه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پارچه‌‌ها عمدتا بسیار زیبا هستند اما ممکن است در زمان استفاده دچار آسیب شود. پارچه‌های پنبه‌ای نوعی دیگر از پارچه پرکاربرد در تولید مبل بوده که بادوام و ضد حساسیت است و به راحتی رنگ می‌ شوند.

پارچه ابریشم، جز پارچه‌های گران قیمت بوده اما باید در زمان استفاده به مواردی که ممکن است به این پارچه آسیب وارد کند، توجه نمایید. پارچه‌های کتان، محبوب و مقرون‌به‌صرفه، مقاومت بالایی در برابر سایش دارند. پارچه‌های مخملی، ظریف و زیبا هستند اما نگهداری و تمیز کردن آن‌ها دشوار است. بنابراین، انتخاب پارچه مناسب باید با توجه به زیبایی، نرمی، راحتی و نوع شستشوی آن انجام شود.

مبل ال
مبل ال

انتخاب مبل راحتی برای استفاده روزانه

برای انتخاب یک مبل راحتی مناسب، چندین نکته کلیدی را باید در نظر بگیرید. ابتدا استحکام مبل را بررسی کنید؛ مبلی که خیلی سبک باشد نشان از مواد بی‌کیفیت دارد و بهتر است فریمی از چوب‌های باکیفیتی مانند گردو، افرا، بلوط و راش داشته باشد. همچنین، توجه به سفتی یا نرمی مبلمان مهم است.

مبل سفت برای مهمان‌ها و مبل نرم برای استفاده روزمره خانوادگی ایده‌آل است. نهایتاً، ابعاد استاندارد مبل را مد نظر داشته باشید تا مبلمان انتخابی علاوه بر زیبایی، راحتی و سلامت فیزیکی شما را تضمین کند.

بررسی فضای مناسب برای قراردادن مبل

یکی از اولین نکات مهم در خرید مبل، توجه به میزان فضایی است که در اتاق نشیمن خود دارید. پیش از خرید مبل، باید مطمئن شوید که مبل انتخابی تمام فضای اتاق را اشغال نمی‌‌کند. مبل باید با دیوارها تداخل نداشته و در دکوراسیون اتاق گم نشود.

در صورتی که فضای اتاق نشیمن شما وسیع است، می ‌توانید هر مدل مبلی که می ‌پسندید از جمله مبلمان راحتی، کلاسیک، سلطنتی و غیره را انتخاب کنید. اما اگر فضای نشیمن شما کوچک و باریک است، بهتر است مبل‌‌های ال شکل و جمع و جور را انتخاب کنید تا همچنان فضای مناسبی برای رفت و آمد باقی بماند.

مبل بادوام راحتی
مبل بادوام راحتی

انتخاب کوسن متناسب برای مبلمان

انتخاب کوسن‌های مناسب برای مبل از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به ترجیحات شخصی و میزان راحتی و حمایتی که نیاز دارید، توجه کنید. کوسن‌‌ می‌تواند از نظر استحکام در دسته‌های نرم، متوسط یا سفت قرار گیرد. اگر نمی‌دانید کدام گزینه برای شما مناسب‌تر است، می‌توانید به نمایشگاه‌ تولیدی مبل ایبلو مراجعه کنید و کوسن‌ها را تست کنید.

در مورد متریال داخل کوسن‌، می‌توانید گزینه‌های مختلفی را در نظر بگیرید: فوم یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمایت و استحکام است، الیاف ظاهری نرم‌تر و دنج‌تر ایجاد می‌کند و به سرعت با فرم بدن شما تطابق پیدا می‌کند، بالشتک‌های جیبی برای مبل‌های بزرگ‌تر انتخاب مطمئن‌تری هستند و معمولاً امکان تنظیم سفتی بیشتری را فراهم می‌کنند، و پرها که نرم‌ترین گزینه هستند، اما در حال حاضر کمتر رایج‌اند.

سخن آخر

در این بحث به بررسی بهترین بازارهای مبل کرج پرداختیم. در ادامه سعی شد به نوع پارچه، نوع کوسن و موارد مشابه بپردازیم. برای اطلاعات تکمیلی در مورد خرید مبل راحتی، مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و اکسسوری های کاربردی به فروشگاه تولیدی مبلمان ایبلو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه