جستجو

مبل جدید ۱۴۰۳

S-iblo-collection 1403

فهرست مطالب

مبل یکی از لوازم ضروری فضای داخلی بوده که معمولا با توجه به پارامتر های مختلف خریداری می شود. برای بررسی مبل‌های جدید ۱۴۰۳ و بروزترین مبلمان سال با ما همراه باشید.

مبلمان سبلان

مبل سبلان یکی از مبلمان سبک های مدرن و مینیمال بوده که در فضاهای متناسب با همین سبک کاربرد دارد. در طراحی فریم فلزی مبل سبلان قوس های چشم نوازی اجرا شده است که زیبایی خاصی به مبل می بخشد. مدل ‌های جدید این مبل معمولا با رنگ‌ های روشن، پایه‌ های بلند‌تر ساخته می شود. برای طراحی این مبل از پارچه‌‌ های تدی پرز کوتاه استفاده شده است. برای مشاهده جدیدترین و زیباترین مبل‌ها مینیمال یعنی مبل سبلان به فروشگاه آنلاین مبل ایبلو مراجعه کنید.

خرید مستقیم مبل
خرید مستقیم مبل

مبلمان ال برای فضا های کوچک

امروزه مخصوصا در کلان شهر ها به دلیل قیمت بالا خانه ها، افراد واحد هایی با ابعاد کوچک تر خریداری می کنند. در این زمان خرید مبل متناسب با ابعاد فضای داخلی پذیرایی و اتاق ها اهمیت بالایی دارد. مبل ال به طور کلی مبلمانی هستند که از جنس یا پارچه ‌های لنین، کتان و مخملی ساخته شده‌ اند. این پارچه ها یک جنس نرم و لطیف دارند که اغلب برای محصولات دکوراسیون داخلی مثل مبلمان، پارچه‌ های پرده، یا دیگر اجزای خانه استفاده می‌ شود.

انواع اشکال مبل ال در دکوراسیون داخلی خانه ‌ها یا محیط‌ های تجاری استفاده می شود. این نوع مبلمان معمولاً در رنگ های گوناگون و طراحی ‌های متنوع ساخته می شود. برای مشاهده جدید ترین طرح های مبل ال به فروشگاه آنلاین مبل ایبلو مراجعه کنید.

مبلمان سلطنتی

بسیاری از افراد به دلیل هماهنگی دکوراسیون با طرح های کلاسیک مبل سلطنتی خریداری می کنند. عموما مبلمان سلطنتی ابعاد بزرگی داشته و برای فضا های با ابعاد بزرگ مناسب خواهد بود.  مبل سلطنتی ساختاری لوکس و کلاسیک داشته و بیشتر در فضای پذیرایی یا اتاق مهمان استفاده می شود. این نوع مبلمان معمولاً از متریال باکیفیت و پارچه های مخملی بادوام ساخته می شود. انواع مبل سلطنتی در رنگ‌ های تیره تولید می ‌شود.

در ساخت مبل سلطنتی از چوب‌ های سنگین و با کیفیت استفاده می ‌شود تا کیفیت مبل افزایش یافته و ساختار مستحکم داشته باشد. این مبلمان دارای نقش‌ ها و تزئینات معماری بوده که از الگو های هندسی در ساخت مبل بهره می برند.

جدید ترین رنگ های مبل سال

آباژور مخصوص مبلمان
آباژور مخصوص مبلمان

هر سال رنگ جدیدی در دکوراسیون انتخاب شده و طراحان داخلی سعی می کنند برخی از محصولات را بر اساس این رنگ ها تولید کنند. امروزه بیشتر از رنگ ها روشن در ساخت مبل استفاده می شود. در نظر داشته باشید انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان فرآیند بسیار مهم در چینش تجهیزات دکوراسیون داخلی است. رنگ ‌ها باعث ظاهر زیبا مبل در کنار تجهیزات دکوراسیون داخلی می شود. در ادامه به عوامل انتخاب رنگ مناسب مبل می پردازیم.

رنگ دیوارها

در اولین قدم به رنگ دیوار یا کاغذ دیواری ها توجه می شود. اگر دیوارها رنگی تیره دارند، می‌توانید مبلمان با رنگ‌های روشن تر انتخاب کنید تا فضا روشن‌تر به نظر بیاید. در صورتی که دیوارها رنگی روشن دارند، می‌توانید با انتخاب مبلمان با رنگ‌های تیره‌تر یا رنگ‌های متناسب کنید تا حس گرما و جذابیت به فضا افزوده شود.

میزان تابش نور محیط

در فضاهای کم نور، استفاده از انتخاب رنگ‌ های روشن و زنده می ‌تواند به نورپردازی کمک کند و فضا را پر نورتر به نظر برسد.

سبک معماری و دکور

سبک معماری و دکور فضا در انتخاب رنگ مبلمان مد نظر قرار می گیرد. با توجه به موارد ذکر شده برای مبلمان کلاسیک سنتی رنگ تیره تر و مبلمان مدرن و جدید از رنگ روشن تر استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر و خرید مبل به صورت اقساطی به فروشگاه مبل ایبلو مراجعه کنید.

خرید ست مبلمان و فرش

کلاف مبل

کلاف مبلمان یکی از قسمت هایی مهم مبلمان است که در ساخت مبل مورد توجه قرار می گیرد. هر چه قدر که کلاف مبل قوی باشد ماندگاری بالایی خواهد داشت. برای ساخت کلاف از چوب های بلوط، چوب راش، چوب گردو و غیره استفاده می ‌شود که جزو با کیفیت ترین مدل چوب برای مبل می ‌باشد.

بهترین پارچه های مبل جدید

پارچه مخمل

انتخاب پارچه با پارامتر های مختلف و نوع سفارش مشتری بستگی دارد. یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع پارچه ها، مخمل است. مخمل یک پارچه لطیف و نرم بوده که برای بیشتر مبلمان باکیفیت استفاده می شود. این پارچه ظاهر خاص و طرح های مختلفی داشته و برای مبلمان‌ سلطنتی و کلاسیک استفاده می شود.

چرم

چرم در دو نوع مصنوعی و طبیعی در مبلمان استفاده می شود. مبلمان با چرم طبیعی قیمت بالایی دارند. چرم یک پارچه با کیفیت و با دوام بوده و در صورت استفاده، ظاهر مبل زیباتر به نظر می رسد. این پارچه در مقابل ضربه و خط و خش مقاومت بالایی دارد. امروزه در طراحی مبل جدید ۱۴۰۳ از چرم استفاده می کنند.

کتان

یکی از بادوام ترین و در عین حال پر کاربرد ترین پارچه های کاربردی در ساخت مبل، پارچه کتان است. پارچه کتان نرم و لطیف بوده و به دلیل امکان عبور هوا، در فصل تابستان باعث گرما شدید نمی شود. در نظر داشته باشید کتان وزن کمتری داشته و باعث سنگینی مبل نمی شود.

پلی استر

پلی استر دارای بیس پالایشگاهی بوده و برای کاهش هزینه های تولید به عنوان پارچه مبلمان نیز استفاده می ‌شود. این پارچه به دلیل مقاومت به لکه و خیس شدن، انتخاب خوبی برای خانواده‌هایی با کودکان یا حیوانات خانگی است.

لینن

لینن یک پارچه طبیعی بوده که شباهت بسیاری به پارچه کتان دارد. این پارچه هم مانند کتان در فصل‌های گرما تنفس‌پذیری بالایی دارد. این پارچه به طور کلی برای مبلمان راحت و طبیعی مناسب است.

برای مطالعه بیشتر به مقاله مبل اسپرت جدید مراجعه کنید.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد مبل جدید ۱۴۰۳ بود. اگر هرگونه سوالی در مورد خرید مبل و انواع مختلف آن دارید، برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مبل ایبلو در ارتباط بوده و جهت مشاهده نمونه ها به فروشگاه آنلاین مبلمان ایبلو مراجعه کنید.

4 پاسخ

  1. سلام من خواهرم حضوری از شما خرید کرد دو سال پیش و واقعا راضیه هنوز مبلاش سالمه و تغییر نکرده ابرای مبلش . مشهد نیستم هزینه ارسالتون چجوریه بخوام خرید کنم

    1. سلام رضایت شما باعث افتخار برند ایبلو است.هزینه باربری براساس مبلغ خرید شما متغیر است .خرید بالای 50.000.000 تومان ارسال رایگان است دوست عزیز.

  2. سلام این مبل جدیدتون ایا رنگ فلزش قابل تغییر؟و از نظر مقاومت وزن چطور هستش ضمانت‌نامه داره ؟

    1. سلام بله قابل تغییر است رنگ فلز و پارچه.از نظر استحکام فوق العاده عالی است و محصولات 3 سال گارانتی کتبی و 10سال خدمات پس از فروش دارد که خدمت شما داده میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه