جستجو

مبل اسپرت جدید

مبل اسپرت جدید راحت

فهرست مطالب

مبل اسپرت یکی از دسته ‌های اصلی مبلمان راحتی بوده که با سبک کلاسیک‌ متفاوت است. این نوع مبلمان با توجه به نیاز های راحتی کاربران طراحی می شود. برای بررسی ویژگی ها و کاربرد های عمده مبل اسپورت با ما همراه باشید.

معرفی مبل اسپورت

مبل راحتی همیشه یکی از لوازم اصلی منازل بوده که برای استفاده روزمره بهترین گرینه است. این نوع مبل با توجه به نیازهای فرد به جزئیات جذابی طراحی شده است. می توانید با توجه به مزایا و معایب آن خریداری نمایید.

مزیت های مبل اسپورت

از مزایای مبل اسپرت می ‌توان به طراحی مدرن و زیبا، ارتفاع مناسب برای پشت و گردن، و استفاده از متریال ها و پارچه ‌های نرم اشاره کرد. این مبلمان علاوه بر اینکه به فضا جلوه خاصی می ‌بخشد، تجربه استفاده مطلوبی دارد. با در نظر گرفتن نوع دکور و چینش لوازم خانگی می توانید با توجه به تنوع مبل اسپورت، طرح و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

یکی از تولید کنندگان برتر مبل در ایران، مجموعه مبل ایبلو بوده که می توانید جهت ثبت سفارش و خرید مبل به این مجموعه مراجعه کنید. در صورت خرید می توانید از تخفیفات ویژه و پرداخت به صورت اقساطی برخوردار شوید.

مبل اسپرت جدید مدرن
مبل اسپرت جدید مدرن

شاخص های مهم در خرید مبل اسپورت

مبل اسپورت در متریال های مختلفی ساخته می ‌شود، اما بیشتر افراد ترجیح می دهند از پارچه‌ های نرم مانند کتان خریداری کنند. این پارچه‌ ها راحتی بسیاری داشته و از حساسیت پوستی جلوگیری می کند. این سبک انتخاب محبوبی محسوب می‌شوند. ارتفاع مبل اسپورت یکی دیگر از شاخص های مهم بوده و در مقایسه با مبلمان کلاسیک ارتفاع کمتری دارد. ارتفاع کمتر این نوع مبلمان را به یک گزینه مناسب برای فضاهایی با ارتفاع محدود تبدیل کرده است.

مبل‌های اسپورت در انواع مختلفی مانند لاو ست، مبل دونفره، کاناپه، تخت، حتی خواب شو و غیره تولید می شود. افراد می توانند با توجه به موارد ذکر شده، مبل مناسب را انتخاب کنند.

دلایل انتخاب مبل اسپورت چیست؟

راحتی بیشتر

این مبل در مقایسه با مبلمان کلاسیک از لحاظ شکل، ابعاد و جنس به گونه ‌ای طراحی شده‌ است که به کاربر امکان قرار گیری با آزادی بیشتر و بدون احساس محدودیت را می ‌دهند.

چیدمان جمع و جور

این مبل ‌ها اغلب از اندازه ‌های کوچک‌ تر و جمع و جورتر ساخته می شوند که مناسب برای واحد‌ هایی با فضا های کم ‌اندازه است-.

انعطاف‌ پذیری در اشکال و طراحی

انواع مختلف مبل ‌های اسپرت به افراد انعطاف‌پذیری بالایی را در انتخاب سبک و اندازه ارائه می ‌دهند. این انعطاف‌پذیری به کاربر امکان می‌دهد تا با توجه به سلیقه و نیازهای فضای خود، مبلمان را انتخاب کنند.

تنوع و انتخاب ‌های متنوع

این نوع مبلمان با تنوع زیادی از نظر شکل، اندازه، و جنس ساخته می شود. پس می تواند با توجه به فاکتور های ذهنی و پارامتر های مختلفی خریداری کنید.

قیمت مقرون به صرفه

قیمت مبل‌های اسپرت کمتر از مبلمان استیل یا کلاسیک است، که این امکان را فراهم می ‌کند که افراد با بودجه محدود نیز به راحتی به این نوع مبلمان دست یابند.

مبل اسپرت جدید منزل
مبل اسپرت جدید منزل

بهترین و پرفروش ترین رنگ های مبل اسپورت

کرمی و خاکستری

رنگ های کرمی، خاکستری و سایر رنگ‌های مشابه به عنوان رنگ ‌های پایه در مبلمان اسپرت انتخاب می‌ شوند. این رنگ‌ها به دلیل ظاهر آرام و قابل ترکیب با دیگر عناصر داخلی، بسیار محبوب هستند.

آبی و نیلی

رنگ های آبی و نیلی به دلیل ارتباط با طبیعت و احساس آرامش، در مبلمان راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این رنگ‌ها به دلیل پذیرایی گسترده و آراستگی، جزو محبوبیت بالایی برخوردارند.

ترکیبات رنگی

ترکیب رنگ ‌های مختلف نیز در مبلمان اسپرت و راحتی بسیار محبوب است. برخی افراد از ترکیب رنگ‌ های مشابه یا متفاوت در یک مبل یا مجموعه از مبلمان خود استفاده می‌کنند تا ظاهر جذاب و دینامیکی ایجاد شود. انتخاب رنگ مبلمان به سلیقه شخصی، سبک داخلی فضا، و احساس کلی که می ‌خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. ترکیب‌های مختلف رنگی می‌ توانند تنوع زیادی در طراحی داخلی ایجاد کنند.

مبل اسپرت جدید

عوامل موثر در هزینه های تولید مبل اسپورت

جنس و متریال ساخت مبل

نوع چوب، جنس پارچه، و مصالح مورد استفاده در ساخت مبلمان، یکی از عوامل تأثیر است. مصالح با کیفیت بالا و جنس‌های معروف معمولاً هزینه بیشتری دارند.

طراحی و برند

یکی از عوامل مهم، توجه به برند و طراحی مبل است. تولید کنندگان برتر سعی می کنند از متریال های باکیفیت خریداری کرده تا استحکام آن افزایش یابد. مبل ایبلو یکی از تولید کنندگان برتر مبل در ایران بوده که می توانید جهت خرید مبل با گارانتی و خدمات پس از فروش به مجموعه مبل ایبلو مراجعه کنید.

تکنولوژی و امکانات اضافی

وجود امکاناتی همچون تخت‌ شو، سیستم‌های صوتی، یا فناوری‌های دیگر می‌تواند به افزایش قیمت مبلمان منجر شود. تکنولوژی‌های پیشرفته و امکانات اضافی معمولاً هزینه بیشتری دارند.

ابعاد و اندازه

اندازه مبلمان نیز به عنوان یک فاکتور مهم در قیمت آن محسوب می‌شود. معمولاً مبلمان با ابعاد بزرگ‌تر قیمت بالاتری دارد.

سبک و مدل

مبل‌های با طراحی و سبک مدرن و یا با جزئیات خاص ممکن است گران‌تر باشند. سلیقه و مدل مبلمان نیز به عنوان یکی از عوامل تعیین‌کننده قیمت در نظر گرفته می‌شود.

جنس پارچه

در صو.رت استفاده از پارچه‌ های بادوام مانند مثل کتان یا پشم، قیمت محصول افزایش می یابد. این متریال ها کیفیت بالایی داشته و در نتجه عمر بالایی نیز خواهد داشت.

مبلمان چندکاره و تخت‌ شو

از مبلمان چندکاره یا تخت‌های شو با استفاده از فضای بهینه و کارآمد استفاده کنید. این امکان را به شما می‌دهد که فضای بیشتری را به صورت هوشمندانه مدیریت کنید.

برای مطالعه بیشتر به مقاله مبل ال و موارد موثر در خرید آن مراجعه کنید.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد مبل اسپرت جدید بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید مبل کلاسیک، خرید مبل راحتی، خرید مبل سلطنتی، انواع میز ناهارخوری، میز تلوزیون با شرایط فروش ویژه به صورت اقساطی به مجموعه مبل ایبلو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه