تخت‌خواب دو‌نفره اسپرت جدید

تخت خواب دو نفره

فهرست مطالب

امروزه به دلیل فضای کوچک واحد‌های آپارتمانی، تخت‌خواب دو‌نفره اسپرت، بهترین گزینه محسوب شده تا در این صورت فضای بیشتری را در اتاق اشغال نکند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تخت‌خواب دو‌نفره اسپرت جدید و مشاهده طرح‌های آن همراه ما باشید.

ساده‌گرایی در انتخاب تخت‌خواب مدرن

از منظر اصول طراحی، این تخت خاص از طراحی مینیمالی برخوردار است و استفاده از یک سرویس‌خواب اسپرت در فضای مدرن توصیه می‌شود. این سبک هنری که امروزه طرفداران زیادی دارد، تمرکزش بر حذف عناصر اضافی و بر جزئیات اصلی است. با توجه به زندگی امروزی، که افراد به دنبال آرامش و استراحت پس از روزهای پرکاری هستند، استفاده از یک سرویس‌خواب اسپرت و حذف تزئینات و تجملات، به فضای اتاق امکان می‌دهد که آرامش بیشتری را فراهم کند.

تخت
تخت

مزیت استفاده از طرح‌های اسپورت تخت‌خواب

سرویس‌خواب اسپرت، مانند سرویس‌خواب کلاسیک، شامل تخت، آینه، کمد، پاف و پاتختی است، با این تفاوت که طراحی و رنگ‌بندی آن کمی متفاوت است. در ادامه به رنگ‌بندی سرویس تخت‌خواب می پردازیم. در این سبک، از چوب یا روکش پارچه با تناژ رنگی روشن مانند سفید، کرم یا خاکستری استفاده می‌شود. برای حفظ سادگی بیشتر برخی جزئیات که در سبک‌ کلاسیک مورد توجه است، حذف می شود. با این تفاسیر، طرح‌‌های برجسته یا کنده‌کاری در بدنه سرویس‌خواب حذف شده و رنگ‌‌های طلایی یا نقره‌ای تیره در مدل‌های جدید و مدرن وجود ندارند.

این طراحی ساده‌، هماهنگ‌سازی با سایر اجزای اتاق خواب را مانند تابلوها، فرش و پرده را آسان‌تر می‌کند و هزینه نهایی را به حداقل می‌رساند.

شاخص‌ها و جزئیات تخت‌خواب اسپورت

سرویس‌خواب اسپرت، با حفظ اصالت و سادگی بدون تزئینات اضافی، همچنان به پشتیبانی از سبک مدرنیته در ظاهر خود وفادار است. این سبک از سرویس‌خواب با فرم‌‌ها و طراحی خاص، امکان استفاده از انواع چوب‌های با‌کیفیت را برای تولید آن فراهم می‌کند.

سادگی و زیبایی طراحی سرویس خواب اسپرت، آن را به گزینه‌ای همه‌پسند تبدیل کرده‌است. این سرویس‌خواب با استفاده از انواع چوب طبیعی با رنگ‌های متنوع، می‌‌تواند تمامی سلیقه‌‌ها را در‌برگیرد. افرادی که به دنبال چیدمان مدرن و مینیمال اتاق خود هستند، بیشتر به این سبک از سرویس‌خواب تمایل دارند.

تخت خواب دو نفره اسپرت جدید
تخت خواب دو نفره اسپرت جدید

انتخاب رنگ متناسب برای تخت‌خواب دونفره اسپورت

هنگام انتخاب رنگ برای سرویس‌خواب اسپرت، مهم است که یک ترکیب مناسب از رنگ‌ها انتخاب شود تا با سلیقه و روحیه افراد هم‌خوانی داشته باشد. رنگ‌‌ چوب و روشن باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود. ترکیب آنها با رنگ سفید زیبایی بیشتری به فضا می‌بخشد. رنگ سبز نیز حس آرامش و اعتدال را به همراه دارد و با ترکیب آن با رنگ‌هایی مانند نقره‌ای، زرشکی و صورتی، به شمایلی زیبا دست می‌یابید. رنگ آبی باعث کاهش استرس و افزایش آرامش شده، همچنین حس مسئولیت و وفاداری را نیز القا می ‌کند.

ارتفاع و ابعاد استاندارد تخت‌خواب دو‌نفره اسپرت جدید

تشک استاندارد معمولاً بین 20 تا 30 سانتیمتر ارتفاع دارد، در حالی که ارتفاع تخت‌خواب معمولاً بین 25 تا 30 سانتیمتر است. بنابراین، باتوجه‌به این دو عامل، ارتفاع استاندارد برای تخت‌خواب با تشک حدوداً 50 سانتی‌متر است ولی با توجه به سفارش مشتری می تواند متغیر باشد. اگر قصد استفاده از تخت‌خواب در فضای پذیرایی را دارید، می توانید مبل تخت‌خواب‌شو خریداری نمایید. مبلمان تخت‌خواب‌شو بیشتر برای استفاده روزمره و استراحت مهمانان در‌نظر گرفته می‌شود. تمامی محصولات چوبی و دکوراتیو در فروشگاه اینترنتی مبل ایبلو قابل مشاهده است.

عوامل موثر در قیمت تخت‌خواب اسپورت

سرویس ‌خواب اسپرت، در مقایسه با مدل‌های دیگر مانند سرویس‌خواب سلطنتی که از منبت‌کاری استفاده می‌کنند، قیمتی کمتر دارد. با این حال، باید توجه داشت که قیمت این سرویس بستگی به جنس مواد اولیه و تعداد لوازم مورد استفاده در آنها دارد.

استفاده از چوب راش، یکی از انواع چوبی است که در بسیاری از سرویس‌های خواب استفاده می‌شود. با توجه به قیمت بالای این نوع چوب، سرویس‌خواب اسپرت دو‌نفره که از چوب راش تولید شده است، قیمت بالاتری دارد.

وزن نسبتا سبک تخت مدرن و اسپورت

یکی از موارد مهم در انتخاب تخت مدرن و اسپورت وزن کم و سبک آن است. سرویس‌خواب اسپرت از مواد سبک و با وزن کم تولید شده، که این ویژگی باعث آسان‌تر شدن بسیار در حمل و جابه‌جایی می‌شود. این خصوصیت به خصوص برای خانواده‌‌هایی که به مدت کوتاه در مکانی زندگی کنند یا مجبور به اسباب‌کشی مکرر باشند، اهمیت بسیاری دارد.

تخت خواب دو نفره اسپرت
تخت خواب دو نفره اسپرت

تطبیق فضا با تخت‌خواب دونفره اسپورت

یکی از چالش‌های افراد، تطبیق فضا داخلی و هماهنگی مبلمان، تخت‌خواب و عناصر دکوراتیو فضا است. سرویس‌خواب به سبک اسپرت یکی از سبک‌هایی است که تطابق بیشتری با سبک‌های مختلف فضای داخلی دارد. این سبک از لطافت و انعطاف بیشتری نسبت به سبک‌‌های دیگر برخوردار است.

این سرویس‌خواب را می‌توانید به راحتی در کنار سایر وسایل قرار‌داده و به چیدمانی زیبا و هماهنگ دست یافت. بنابراین، اگر سبک یکنواختی برای دکوراسیون اتاق خود ندارید و نمی‌خواهید همه وسایل را عوض کنید، بهتر است به سمت سرویس‌خواب اسپرت بروید.

سخن آخر

در‌نظر داشته باشید در انتخاب سرویس تخت‌خواب اسپورت به دلیل تنوع گسترده و بالای آن با چالش‌های بیشتری مواجه می‌شوید. این سبک از طراحی و رنگ‌های متنوع و اغلب روشن برخوردار است. برای انتخاب مناسب‌ترین مدل، می‌توانید به فروشگاه‌ اینترنتی مبلمان ایبلو یا به طور مستقیم به تولیدی مبل ایبلو مراجعه نمایید و به صورت آنلاین سفارش دهید. در هنگام خرید، به بدنه، ساخت و متریال سرویس‌خواب نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید، اما به طور کلی با تضمین کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید از فروشگاه اینترنتی یا تولیدی مبل ایبلو خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با مشاوره تخصصی خرید کنید
🎉 جشنواره تخفیف 🎉

برای اطلاع از آفرهای ویژه ایبلو شماره تماس خود را وارد کنید

از 5 تا 11 دی ماه